غلامحسین خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که این نهاد اولین نهاد عمرانی بود که به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد، واگذاری 53 هزار قطعه زمین در 330 روستای استان به واجدین شرایط را از دیگر دستاوردهای انقلاب اعلام کرد.
وی ادامه داد : حضور درخشان در مناطق سیل زده، جنگ زده و زلزله زده جهت بازسازی واحدهای آسیب دیده در کشور از جمله اصفهان، رودبار و منجیل، بم، بروجرد، ورزقان و به تازگی سرپل ذهاب از جمله دستاوردهاست.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان زیر پوشش بیمه قراردادن 15 هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده و انجام 39 هزار فقره خدمات فنی صدور پروانه ساختمان روستایی را از دیگر دستاوردهای این نهاد برشمرد.
وی اضافه کرد: تهیه طرح هادی برای 98 درصد روستاهای بالای 20 خانوار (919نفر) روستایی و اجرای طرح هادی در 75 درصد روستاهای بالای 20 خانوار (698نفر) روستا حداقل در یک مرحله از جمله دستاوردها انقلاب اسلامی در این استان است.
خانی بیان کرد : دریافت و جذب بیش از 59 هزار تن قیر رایگان در مدت چهار سال (94-97) و صدور بیش از 233 هزار جلد برگ و سند مالکیت شهری و روستایی برای 210 هزار واحد مسکونی همچنین آسفالت بیش از پنج میلیون مترمربع معابر روستایی 485 روستای بالای 20 خانوار در مدت سه سال (94-96) است.
به گفته وی بنیاد مسکن استان اصفهان در چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بی نظیر و بی شماری را کسب کرده است.
به گزارش ایرنا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ یک دفتر مرکزی در تهران و 31 اداره کل در مراکز استانها و بیش از 278 اداره در شهرستانهای کشور دارد. به علاوه، هفت سازمان اجرایی در عمل به منظور انجام مسوولیت ویژه بنیاد مسکن در رابطه با توسعه مسکن در شهرها و روستاها و اقشار کم‌درآمد و بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سوانح عهده‌دار وظایف مربوط می ‌باشد.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.