شهرام موحدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : برای بهره برداری این طرح ها 52 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: 50 فرصت شغلی به صورت غیر مستقیم و 39 فرصت شغلی مستقیم با بهره برداری از سه طرح بهداشتی و عمرانی اداره کل دامپزشکی در استان ایجاد شده است.
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان اظهارداشت: واحد قطعه بندی و بسته بندی گوشت سفید با بیش از 45 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 30 نفر و به طور غیر مستقیم 50 نفر با بیش از یکهزار و 250 متر مربع زیربنا در شهر بهارستان اصفهان به بهره برداری رسید.
ویتصریح کرد : آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی بخش خصوصی شهر اصفهان بعنوان یکی از مجموعه های مدرن آزمایشگاهی، با بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تجهیز و افتتاح شد.
موحدی اضافه کرد: این آزمایشگاه به طور مستقیم برای 9 نفر اشتغالزایی کرد و در راستای آزمایش های آنالیز کامل خوراک دام و طیور، اندازه گیری میزان فلزات سنگین در خوراک و محصولات دیگر، کشت میکروبی مواد غذایی با منشا دامی توانمند است.
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: عملیات تجهیز و بهسازی ساختمان اداره کل دامپزشکی استان شامل افتتاح سالن جلسات شماره 2، نصب آسانسور، تجهیز و بهسازی آزمایشگاه، تجهیز و بهسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی با حدود 6 میلیارد ریال هزینه بعنوان سومین طرح دامپزشکی همزمان با دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.
استان اصفهان با 23 شهرستان و یک هزار و 831 روستا، دارای 2 هزار و 600 واحد مرغداری صنعتی، 17 کشتارگاه طیور و 33 کشتارگاه دام و بیش از 10 هزار مرکز بسته بندی و فرآوردی فرآورده های خام دامی است .
استان اصفهان با 180 واحد پرورش مرغ تخمگذار با ظرفیت تولید 5.9 میلیون قطعه مرغ و 95 هزار تن تخم مرغ در سال، رتبه دوم تولید تخم مرغ در کشور را دارد .
7150/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.