به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ماندگاری روز چهارشنبه در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان تیران و کرون افزود: پرورش شخصیت های بزرگ، پیشرفت در عرصه های مختلف و موفقیت های جهانی مصادیق قبولی های نظام است که به برکت انقلاب اسلامی رقم خورده است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی مقصر ناکامی ها و مشکلات داخلی نیست و باید این چالش ها را در کم کاری های برخی از افراد و انتخاب های نادرست برای پست های مسئولیتی پیدا کنیم.
رییس موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به وجود اختلاس گر و فاسد در کشور، گفت: شمار چنین افرادی در مقایسه با شهدا، ایثارگران، شخصیت های خدمتگزار و افراد صادق و مخلص در خدمت به مردم کمتر است و نباید چنین مشکلات بزرگنمایی شود.
وی ادامه داد: نسل افراد خائن به نظام و کشور به نابودی و تباهی خواهد رفت و اگرچه افراد مفسد و ظالم چند روزی را در لذت به سر می برند اما آینده دنیا و آخرت آن ها جز نابودی نیست.
ماندگاری با بیان اینکه برخی در داخل همواره از نظام جمهوری اسلامی گلایه می کنند، افزود: آن هایی که نظام را ناکارآمد می شمارند باید نگاهی به عملکرد خود و کم کاری و کوتاهی در وظایف خود بیندازند که چه گام هایی برای کشور برداشته اند.
وی رفع مشکلات اقتصادی را نیازمند انفاق و احسان دانست و اظهارداشت: کسب منفعت از راه حرام از عوامل چالش های اقتصادی کشور هست اما کمبود انفاق و احسان و بی توجهی به نیازهای جامعه از دیگر مسائل مهم در بروز چنین معضلی می باشد.
ماندگاری یادآورشد : باید مردم از اموال خود مثل دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی برای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات اقتصادی انفاق کنند و افراد دارای تمکن مالی در زمان حاضر نقش موثر و مهمی دارند.
یادواره شهدای طلبه و روحانی تیران و کرون به همت حوزه علمیه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانداری، دفتر امام جمعه و مشارکت سازمان ها و نهادهای اداری این شهرستان در مسجد حوزه علمیه برگزار شد.
این شهرستان شهرستان تیران و کرون با بیش از هزار نفر جمعیت دارای 300 شهید و 218 جانباز بالای 28 درصد دارد که 10 نفر از شهدا طلبه و روحانی بوده اند.
7131/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.