به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کوچک زاده روز سه شنبه در جمع مدیران و کارکنان ادارات تیران و کرون در فرمانداری این شهرستان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها برای ملت ایران بلکه برای ملت های آزادیخواه جهان فرصت مطالبه گری و آزادی خواهی و ایجاد استقلال را فراهم ساخته است.
وی بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در دنیا مشهود است و بسیاری از کشورهای جهان با الگوگیری از انقلاب اسلامی به سمت استقلال تمایت ارضی خود و رهایی از سلطه مستکبران پیش رفته اند.
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با اشاره به پیشرفت های داخلی ، تصریح کرد: پیشرفت و توسعه زیر ساخت های کشور در مقایسه با دیگر کشورهای دنیا با وجود هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های دشمنان اما روند روبه رشدی داشته است.
کوچک زاده پیشرفت در حوزه صنعتی، تجاری و نظامی در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی را مهم اعلام کرد و گفت: ظرفیت های تولیدی در حوزه کشاورزی، صنعتی و فناوری های نوین رو به پیشرفت است و نباید این پیشرفت و توسعه را نادیده گرفت.
وی یادآورشد: برخی از مشکلات در مدیریت کشور وجود دارد که این معضلات با گذشت زمان و تدبیر مسوولان رفع خواهد شد و نباید بزرگ نمایی صورت بگیرد.
نشست چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در فرمانداری این شهرستان و با حضور کارمندان و مدیران ادارات برگزار شد.
امروز با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی 58 طرح کشاورزی و دامپروزی این شهرستان به بهره برداری رسید.
7131/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.