به گزارش ایرنا، دیدار فوتبال تیم‌ های ذوب‌آهن و نساجی قائمشهر در چهارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور با قضاوت محمدرضا اکبریان با کمک محمدرضا مدیر روستا و محسن سلطانی امروز از ساعت 18:15 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.
مسابقه در نیمه نخست بدون فراز و نشیب خاصی دنبال شد و تیمها نتوانستند موقعیتهای خطرناکی روی دروازه هم ایجاد کنند و این امر تساوی بدون گل را در ٤٥ دقیقه نخست در پی داشت.
محمدرضا خلعتبری بازیکن سالهای قبل ذوب آهن که در از نیم فصل به تیم اصفهانی ملحق شد در این دیدار با انگیزه بازی کرد اما با این وجود زهردار و مهلک ظاهر نشد.
در نیمه دوم ذوب آهن حملات بیشتری ترتیب داد و نساجی چشم به ضد حمله ها دوخته بود همین امر موقعیتهای پرخطرتری را برای دو تیم رقم زد.
سرمربی ذوب آهن رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ماریون سیلوا، محمدزبیر نیک‌نفس، محمدرضا خلعتبری و امیرارسلان مطهری را به عنوان نفرات اولیه به میدان فرستاد.
حامد لک، مجتبی ممشلی، امید سینگ، علی‌اصغر عاشوری، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، رحمان جعفری، حمیدرضا دیوسالار، جورجی گولسیانی، سجاد آشوری و لاشا توتادزه نیز یازده نفر اصلی نساجی قائمشهر بودند که از سوی مجید جلالی به زمین فرستاده شدند.
تعویض های این دیدار ذوب آهن دقیقه ٧٠ ساگونا کریستین بجای قاسم حدادی فر وارد میدان شد.
ذوب آهن دقیقه 90 ارسلان مطهری بیرون رفت بیرون و علیرضا منظمی جایگزین وی شد.
رضا حبیب زاده در دقیقه ٨٥ بجای خلعتبری به زمین رفت.
تعویض نساجی دقیقه 73 سیدمحمد میری به جا محمد آبشک و دقیقه 79 آرفانگ دافه به جای علی اصغر عاشوری دقیقه حمیدرضا دیوسالار بیرون رفت و علی شجاعی به میدان آمد.
ذوب آهن هم اکنون در رده چهاردم و نساجی در جایگاه دهم لیگ برتر فوتبال جای گرفته است.
/6026/6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.