به گزارش ایرنا، سید محمدرضا فلسفی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر این شهرستان اظهار داشت: این مسابقات در هر چهار بخش و روستاها و شهرهای مختلف شهرستان به مناسبت های مختلف برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر رقابت های استانی و شهرستانی در هر دو بخش مردان و زنان، برخی مسابقات کشوری مانند 'شطرنج برق آسا' نیز امسال در سمیرم برگزار شد که با استقبال خوب شرکت کنندگان استان های مختلف همراه بود.
وی اظهار داشت: هاکی و مینی هاکی سمیرم جزو تیم های موفق و ملی محسوب می شود که یک دوره مسابقات کشوری هم شهریور امسال در سمیرم برگزار کرده است.
به گفته فلسفی، حضور قهرمانان جهانی و آسیایی ووشو در سمیرم نیز در ارتقاء سطح این رشته بویژه در بین زنان موثر بوده است.
رییس اداره ورزش و جوانان افزود: هیات کاراته سمیرم تیر امسال، میزبان مسابقات کاراته استانی(سبک شیتوریو اینوئی ها) بود و عنوان نخست استان اصفهان را هم از آن خود کرد.
فلسفی خاطرنشان کرد: در مجموع کسب میزبانی هفت مسابقه کشوری، برگزاری بیش از30 دوره آموزشی ورزشی و اعزام 45 تیم به رقابت های استانی از جمله افتخارات ورزشی سمیرم در سال 97 است.
وی با یادآوری ساخت و تجهیز 24 خانه ورزش روستایی در سمیرم در سال 97 اظهار داشت: احداث خانه کوهنوردی روستای بین المللی 'خفر' در دامنه زاگرس و دنا نیز در سال 98 نهایی خواهد شد.
رییس اداره ورزش و جوانان سمیرم با بیان اینکه 'خفر' و 'سیور' بهترین مسیرهای صعود به قله های دنا و زاگرس میانی هستند، افزود: اگر منابع اعتباری خوبی برای کوهنوری و تامین زیرساخت ها در اختیار ورزش سمیرم قرار گیرد جذب کوهنوردان خارجی و داخلی و حتی گردشگران بیشتر در این بخش دور از انتظار نیست.
وی با اشاره به وجود هشت طرح ورزشی ناتمام در این منطقه اظهار امیدواری کرد که با کمک مسوولان استان و شهرستان شاهد تکمیل این طرح ها در سال 98 باشیم.
در این مراسم که140 ورزشکار قهرمان سمیرمی حضور داشتند به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب از40 ورزشکار برتر به نمایندگی از قهرمانان ورزشی سمیرم قدردانی شد.
به گزارش ایرنا، افتتاح باشگاه رزمی مهروزان، سالن های ورزشی بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال دستی و دارت نیز از دیگر برنامه های پنجمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سمیرم بود که تعداد مکان های ورزشی خصوصی این شهرستان را به عدد 13 رساند.
شهرستان سمیرم با حدود سه هزار و500 ورزشکار در160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.