به گزارش ایرنا، اسماعیل بایبوردی روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگاران گفت: اعتبار مجموع طرح های جهاد کشاورزی در بخش مرکزی 36 میلیارد و 141 میلیون ریال و از جمله شامل طرح آبیاری کم فشار در مزرعه ملک آباد سفیدشهر با اعتبار 13 میلیارد و 923 میلیون ریال به مساحت 119 هکتار است.
وی افزود: طرح آبیاری کم فشار در مزرعه شمس آباد نوش آباد با اعتبار 13 میلیارد و 413 میلیون ریال و طرح مزرعه باقری نصرآباد با اعتبار 9 میلیارد و 25 میلیون ریال از دیگر طرح های جهاد کشاورزی بود که به بهره برداری رسید.
فرماندار آران و بیدگل همچنین با اشاره به بهره برداری از چهار طرح در روستاهای محمدآباد و یزدل بخش مرکزی این شهرستان نیز بیان کرد: اعتبار مجموع این طرح ها 6 میلیارد ریال می باشد.
وی اضافه کرد: آسفالت بلوار شهید روحانی و امام رضا (ع) به طول بیش از 2 کیلومتر با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون ریال و بوستان مالیات با اعتبار 500 میلیون ریال در روستای یزدل از جمله این طرح ها بود.
بایبوردی عنوان کرد: همچنین کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) در روستای محمدآباد بخش مرکزی با اعتبار سه میلیارد ریالی راه اندازی شد.
وی همچنین به برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در آران و بیدگل افتتاح اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه شامل تصاویری از سیر تحولات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، غرفه های اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، محصولات فرهنگی، ایستگاه علمی، کارگاه فضای مجازی، یادمان شهدا و نشست های فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی تا ۲۲ بهمن ماه در کانون سردار شهید بنی طبا برای بازدید عموم دایر است.
به گفته فرماندار آران و بیدگل، 50 طرح با اعتبار افزون بر یک هزار و 990 میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.