رضا دهقانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مشکلات ناشی از تاخیر کد بازکردن برخی از فیلم ها که باید وارد دستگاه نمایش شود به این جشنواره بود که امروز حل شد و این مشکل وجود نخواهد داشت.
به گزارش ایرنا، به دلیل وجود این مشکل در روزهای گذشته تغییراتی در اکران برخی فیلم های جشنواره فجر اصفهان رخ داد که شماری از مخاطبان موفق به دیدن فیلم های مورد علاقه خود نشدند.
وی اظهارداشت: در اکران برخی فیلم ها فقط تغییراتی صورت گرفت و فیلم و یا سانسی از این جشنواره حذف نشده است.
وی با اظهارامیدواری از اکران همه 22 فیلم اصلی و 2 فیلم جنبی جشنواره بیان کرد: در جشنواره سال جاری استقبال خوبی صورت گرفت که جمعیت آن نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
وی تصریح کرد: نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان چون داوری نمی شوند اختتامیه نخواهد داشت و فقط به صورت اکران فیلم خواهد بود.
نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ١٢تا ٢٢ بهمن ماه جاری در پردیس سینمایی سیتی سنتر در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا، این جشنواره عصر روز جمعه ١٢ بهمن از ساعت 16 در مکان یاد شده با حضور علاقه مندان به هنر سینما و مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.
در این جشنواره علاوه بر فیلم های جشنواره فجر، چهار عنوان فیلم منتخب از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان در سانس صبح ها با الویت دانش آموزان مناطق محروم نمایش داده می شود.
همچنین برای اولین بار به صورت اختصاصی در بخش جنبی این جشنواره هفت فیلم بلند سینمایی و داستانی از فیلم سازان اصفهانی در حال اکران است.
6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.