به گزارش ایرنا،حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز دوشنبه در همایش فصلی روحانیون و طلاب خمینی‌ شهر در حوزه علمیه جواد ائمه این شهرستان افزود: امام راحل بارها گفته‌اند هر وقت دیدید دشمنی آمریکا و اسراییل با نظام و انقلاب شدت گرفت، این دشمنی نشانه حرکت درست و صحیح قطار انقلاب است.
وی تصریح کرد: 40 سال آمریکا با همه تمام توان و امکاناتش علیه نظام ما توطئه و فتنه می‌ کند ولی به لطف الهی تاکنون نتوانسته نقشه ‌های خود را عملی کند.
وی ادامه داد: آمریکا بارها تبلیغ کرده است که نظام ما کارآمد کافی را ندارد، از سران آمریکا باید سؤال کرد، نظامی که 40 سال در مقابل شما ایستادگی کرده است آیا کارآمد نیست، آیا این ایستادگی معنای غیر کارآمدی دارد.
نماینده ولی‌ فقیه در استان اصفهان اضافه کرد : در 40 سال گذشته به معنای واقعی ما در جنگ جهانی با دنیای غرب و تمام ابرقدرت ‌های زورگوی جهان ایستادگی کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه تداوم و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در مقابل آمریکا و متحدانش الگویی واقعی برای دنیا امروز است، گفت: اگر سنگ‌اندازی ‌های آمریکا و متحدانش نبود نظام ما چندین برابر از جایگاه رشد و پیشرفت کرده بود.
وی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا اعتراف دارند که نظام جمهوری از نظر دفاعی و قدرت موشکی اسلامی جز قدرت ‌های اول منطقه و برتر جهان است، افزود : نباید با مشاهده بعضی بی‌تدبیری‌ ها و ضعف مدیریت‌ ها دستاوردهای نظام و انقلاب را نادیده گرفت.
حضرت آیت‌الله طباطبائی نژاد با بیان اینکه وظیفه روحانیون و طلاب حوزه علمیه ترویج دیدگاه انقلابی و انقلابی گری است، تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب درونی است، انقلاب ما تحول درونی در بین مسلمانان جهان ایجاد کرد.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین پیام انقلاب ما برگرفته از قیام عاشوراست و مسلمان نباید زیر باز ظلم و زور برود، افزود : امروز ولی‌فقیه در خط خدا و پیامبر در حال حرکت است، هدف اصلی قیام امام راحل ترویج سنت و حرکت در مسیر دستورات الهی، پیامبر اکرم و دین مبین اسلام بود.
وی بیان کرد : ولایت ‌فقیه ، قانون اساسی و ایستادگی در مقابل ستمگر سه اصل اصلی انقلاب و نظامی اسلامی ماست، بارها گفتم باید مسائل سیاسی و جناحی چپ و راست را کنار گذاشت در خط این سه اصل حرکت کنیم.
به گفته وی هرکسی این سه اصل را قبول دارد انقلابی است و هرکسی تابع این اصول نیست، انقلابی نیست، معیار سنجش باید این باشد، در جامعه افراد یا انقلابی هستند یا ضدانقلاب، مسائل جناحی و سیاسی ملاک عمل برای سنجش افراد نیست.
امام‌ جمعه اصفهان گفت: نظام جمهوری اسلامی در این مدت با ایستادگی کامل این سه اصل‌ داراست و با قدرت از این اصول دفاع می‌کند.
وی اظهارداشت: به کوری چشم دشمنان قطار انقلاب با قدرت در حال پیشرفت است نباید به خاطر بروز مشکلات و مسائل اقتصادی مردم را از هدف اصلی و راه انقلاب دلسرد کرد.
نماینده ولی ‌فقیه در استان اصفهان گفت : روحانیون و طلاب باید مردم را تشویق کنند مثل سال 57 انقلابی باشند و با انقلابی گری از نظام و دین اسلام حمایت کنیم.
به تاکید خطیب جمعه اصفهان قضاوت بعضی از افراد در مورد شرایط امروز نظام و انقلاب اسلامی قضاوت‌ های به طور کامل بچه‌گانه است.
حضرت آیت‌الله طباطبائی نژاد با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود تا فشار اقتصادی به مردم کاهش یابد، تصریح کرد: در اینکه برخی از مشکلات حاصل بی‌ تدبیری و بی مدیریتی برخی از مسئولین است شکی نیست.
وی تأکید کرد: خوشبختانه با وجود تلاش و زحمات دولت و مسئولان نظام سعی شده تا فشار تحریم ‌ها بر مردم کاهش یابد، آمریکا با همه تمام توان تلاش می‌ کند به ما ضربه بزند چون اسرائیل در محاصره ایران است.
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: اسرائیل دست به هر کاری می زند تا خود را از محاصره ما خارج کند، هراس امروز اسراییل و آمریکا یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب و نظام ماست که نباید این قدرت را نادیده بگیریم.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد افزود : تنها کشوری که به معنای واقعی می‌ تواند ادعا کند مستقل است جمهوری اسلامی است، اروپا نمی‌ تواند متعهد به اجرای برجام باشد ما نباید خودمان دل ‌خوش آن‌ ها کنیم.
وی ادامه داد: اروپا هرگز با ما صادق نیست و از در دوستی وارد نمی ‌شود، آن‌ ها هیچ‌کدام علاقه‌ مند نظام و دین اسلام نیستند.
6026//7145
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.