به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری روز یکشنبه در جمع مدیران و نیروهای بیمارستان غرضی اصفهان افزود: بدهی به دانشگاه های علوم پزشکی به صورت یکجا طی ماه های آینده پرداخت خواهد شد.
شریعتمداری، شفاف نبودن امور را نتیجه افتتاح نشدن بیمارستان میلاد 2 شهید نوربخش در اصفهان اعلام و اضافه کرد: باید سازمان ها شفاف باشند تا همگان بدانند آن سازمان چه عملکردی داشته است.
وی اظهارداشت : تاسیس بیمارستان شماره 2 شهید نوربخش را پیگیری می کنیم، متاسفانه نتوانستیم در بودجه 98 به دلیل برخی مشکلات برای این بیمارستان بودجه ای را در نظر بگیریم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید با استفاده از جوانان و مبتکران ضعف ها را در چهل ساله دوم پیروزی انقلاب برطرف کنیم، تاکید کرد : برای حفظ انقلاب باید در راه امام(ره) پا بگذاریم که این راه همان استفاده از جوانان است.
وی بیان کرد: تنها باید قدم در راه انقلاب گذاشت و با بهره گیری از تجربه های جنگ و ابتکارعمل صحنه عمل و اجرا را به دست جوانان سپرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد : اقدامات و ارزش های بسیاری در طول چهل ساله پیروزی انقلاب به وجود آمده که تمام این اقدامات را مردم انجام دادند و کاری به هیچ یک از دولت ها ندارد.
به گفته شریعتمداری 2 هزار و 600 تشکل کارفرمایی در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شده است.
وی ادامه داد: جوان با نشاط که پا در صحنه می گذارد قدم بزرگی است و از ارزش های ما به حساب می آید باید از این ارزش ها پاسداری کرد.
وی اضافه کرد : دست درازی به بیمه شده و بیمه گذار به هیچ عنوان قابل بخشش نبوده و حرام شرعی است زیرا پول بیت المال در دست ما قرار دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد : تکیه گاه امام (ره) مردم بود و به دلیل این تکیه گاهی در دهان دولت وقت زد، ما نیاز داریم که مردم در کنار ما باشند زیرا جزئی از مردم هستیم.
وی با بیان اینکه مردم بصیر و دانا بوده و به درستی انتخاب می کنند، اظهارداشت: مردم سالاری بر پایه دین و در چارچوب قوانین و مقررات اسلامی یعنی اینکه مردم آن فردی را که می خواهند مسوول باشد انتخاب می کنند.
شریعتمداری اضافه کرد : باید فردی کار بلد و امیدوار پشت فرمان ادارات بنشیند و با چنین دیدگاهی باید به موضوع نگاه شود، اگر فردی قوی را منصوب کردیم ملت و دولت و همه از آن فرد و اقدامات وی سود خواهند برد.
وی با بیان اینکه آینده کشور صد درصد روشن و درخشان است، افزود: برای چپ کردن اقتصاد و نظام ایران باید جایزه نوبل در نظر بگیرند زیرا از بین بردن نظام و اقتصاد ایران امکان پذیر نیست.
شریعتمداری با بیان اینکه مزیت های نسبی و منطقه ای بسیاری در ایران وجود دارد، بیان کرد: فشار نظام سلطه بسیار است و دشمن شرکت به شرکت قصد زمین زدن ایران را دارد اما ما ایستاده ایم و پیروزی از آن ماست.
به گفته وی تصمیمات اندیشمندانه، خردمندانه و مقاومت ملت ایران ایستادگی کشور را رقم می زند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در گذشته 6 میلیون نفر از جمعیت کشور زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی بودند، خاطر نشان کرد: امروز 42 میلیون و 700 هزار نفر زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند یعنی پوشش تامین اجتماعی نسبت به قبل از انقلاب 6.2 برابر رشد داشته است.
به گزارش ایرنا، بازنشستگان تامین تاجتماعی نیز در پایان صحبت های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقطه نظرات و مشکلات خود را بیان کردند.
شریعتمداری به منظور افتتاح طرح استاندارد سازی اورژانس بیمارستان غرضی اصفهان و نیز درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان تیران و کرون به اصفهان سفر کرده بود.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.