به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی کرامتی روز شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه های هنرهای تجسمی و توانمندی بانوان گلپایگان در سالن امور تربیتی در جمع خبرنگاران افزود: امروز شاهد دستاوردهای زیادی در زمینه های مختلف علمی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بخصوص در بحث محقق شدن شعارهای محوری انقلاب شامل آزادی، استقلال و حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان هستیم.
وی اظهارداشت : بهترین راه برای شناخت، حفظ و استمرار انقلاب اسلامی ، بازخوانی و تحقق شعار های محوری انقلاب اسلامی، صیانت از ارزش های اسلامی و خون شهیدان، رهروی از راه امام خمینی(ره) و تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
کرامتی در زمینه برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی و توانمندی بانوان در تولیدات خانگی شهر ستان گلپایگان در دهه فجر، گفت: برپایی اینگونه نمایشگاه ها می تواند در فراهم شدن مشاغل خانگی و توسعه بیشتر هنرهای تجسمی و خودکفایی تاثیرگذار باشد و انتظار می رود دولتمردان با اعتبارات و کمک های ضروری، از تولید کنندگان این بخش اشتغالزا در این شهرستان حمایت کنند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوول کارگروه فرهنگی و نمایشگاه های دهه فجر گفت: نمایشگاه های برپا شده در سالن این اداره شامل چهل اثر فاخر از چهل هنرمند در رشته های خوشنو یسی، عکاسی، طراحی، سیاه قلم و نقاشی با موضوعات مذهبی، طبیعت، انسان ، بناهای تاریخی، همچنین، طراحی دومینوی دهه فجر، برپایی نمایشگاه کتاب با سه هزار عنوان و 10 هزار جلد کتاب، نمایشگاه مطبوعات و رسانه مکتوب منطقه و نمایشگاه خلاقیت های نونهالان و نوجوانان است.
سعید ضابطی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ها تا پایان بهمن آماده بازدید است افزود : هدف از برپایی نمایشگاه معرفی و شناساندن آثار و دستاوردهای فرهنگی هنری شهرستان در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم و نسل جوان است.
کارشناس امور بانوان فرمانداری شهرستان گلپایگان گفت: نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی بانوان این شهرستان در سالن امور تربیتی، شامل حدود 40 غرفه در زمینه های منبت، صنایع دستی، چرم دوزی، پوشاک سنتی، صنایع تبدیلی و دیگر مشاغل خانگی و کارگاهی است که با همکاری ادارات ذیربط برپا شده است.
سمیه شبان هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی بیشتر توانمندی کار آفرینان و زنان شهرستان گلپایگان بیان کرد و افزود:این نمایشگاه از امروز شنبه بمدت سه روز آماده بازدید است.
به گزارش ایرنا، آیین نمادین نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس گلپایگان با حضور مسوولان، از دیگر برنامه های دومین روز دهه فجر این شهرستان بود.
برنامه دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیش از 80 عنوان برنامه شاخص و متنوع فرهنگی و اجتماعی در شهرستان گلپایگان در حال اجراست.
شهرستان گلپایگان با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6026//7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.