مسعود سلطانی فر روز شنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه 22 بهمن شهرستان مبارکه اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: در گذشته در مجموع سالانه 200 تا 300 طرح نیمه کاره ورزشی تکمیل و به بهره برداری می رسید اما امسال این تعداد تا پایان سال به 800 طرح خواهد رسید.
وی افزود: سه هزار و 800 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که از 2 سال گذشته تا کنون برای تکمیل آنها از اعتبارات ردیف ' 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده ' استفاده شده است.
به گفته وی، روند تکمیل طرح های عمرانی نیمه کاره با توجه به سیاست های عمومی در دولت دوازدهم سرعت پیدا کرده و امیدواریم با تخصیص اعتبارها و درآمدهای مناسب این طرح ها را هر چه زودتر تکمیل کنیم.
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: سیاست ما این است که با استفاده از منابع ملی و استانی تا پایان فعالیت دولت کنونی بسیاری از طرح های نیمه کاره را در کشور و بویژه استان اصفهان به بهره برداری برسانیم.
وی با بیان این که بسیاری در تلاش بودند تا ملت ایران فجر چهلم انقلاب اسلامی را جشن نگیرد گفت: فجر چهلم انقلاب اسلامی را در وزارت ورزش و جوانان از هفته دولت آغاز کردیم و بطور تقریبی هر هفته یک طرح بزرگ ورزشی شامل سالن های سرپوشیده، استادیوم های پنج هزار نفره و استخرهای مختلف را به بهره برداری رساندیم.
به گزارش ایرنا نخستین استخر مسافت کوتاه استاندارد کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهر مبارکه افتتاح شد.
برای احداث این استخر با سه هزار و 500 متر مربع مساحت ، 190 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وزیر ورزش و جوانان در سفر یکروزه خود به استان اصفهان همچنین از مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان شهید میثمی اصفهان و ورزشگاه قدس و سالن چند منظوره شهرضا بازدید و در جلسه مشترک با سازمان های غیر دولتی اصفهان شرکت می کند.
7150/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.