به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی‌فر روز شنبه در آیین افتتاح استخر مسافت کوتاه شهر مبارکه اصفهان، افزود: اماکن و فضاهای ورزشی که توسط بخش دولتی احداث شد نیز 10 برابر شد به طوری که سازمان تربیت بدنی قبل از انقلاب حدود 800 مکان و فضای ورزشی در اختیار داشت که امروز به بیش از هشت هزار واحد رسیده است.
وی با بیان اینکه در عرصه ورزش در 40 سال گذشته اتفاق های بی نظیری افتاد، اظهارداشت: یکی از سیاست های مهم دولت استفاده از بخش خصوصی و مشارکت آن در اجرای طرح هاست.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این طرح ها برای رفاه و آسایش جوانان و مردم احداث شد، تاکید کرد: با راه اندازی این اماکن، خبرهای مثبت و خوشی در عرصه ورزش را در آینده خواهیم داشت.
سلطانی فر با اشاره به اینکه شهرستان مبارکه حرف های زیادی برای گفتن در عرصه ورزش دارد، اضافه کرد: طرح استخر مسافت کوتاه این شهر در 2 سال و مدت زمان مناسبی در اختیار مردم قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بسیاری از دشمنان نقشه کشیده بودند که مردم فجر چهلم را نبینند، تصریح کرد: ولی ملت قهرمان ایران مثل همیشه از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمد و به دنیا اعلام کردند با وجود تحریم ها و مشکلات معیشتی پای حفظ نظام و انقلاب ایستادند و با تمام توان از کیان جمهوری اسلامی حفاظت می کنند.
سلطانی فر با اظهار امیدواری از اینکه هر روز با افتتاح یکی از طرح های ورزشی، بستر شادابی مردم فراهم شود، گفت: امروز نظام بیش از همیشه به وحدت و تامین رفاه مردم نیاز دارد زیرا حمایت، هماهنگی و حضور مردم می تواند ما را در رویارویی های بین المللی در هر حوزه ای مطرح کند تا بتوانیم مقتدرتر حاضر شویم.
نخستین استخر مسافت کوتاه استاندارد کشور روز شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهر مبارکه افتتاح شد.
برای احداث این استخر با سه هزار و 500 متر مربع مساحت افزون بر 2 سال 190 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
استخر مسافت کوتاه مبارکه دارای سه کاسه استاندارد با ابعاد21 در 25 و عمق 2 متر، کاسه آب درمانی در ابعاد 80 در 1 متر و 60 سانتی متر و کاسه کودکان به عمق 50 سانتی متر است و با افتتاح آن برای اولین بار امکان میزبانی از مسابقات شنا و واترپلوی استاندارد در کشور فراهم شده است.
بهره برداری از سه طرح ورزشی در دومین روز گرامیداشت دهه فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان اصفهان آغاز شد.
وزیر ورزش و جوانان در سفر یکروزه خود به استان اصفهان همچنین از ورزشگاه 22 بهمن مبارکه، مجتمع فولاد مبارکه و مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان شهید میثمی اصفهان و ورزشگاه قدس و سالن چند منظوره شهرضا بازدید و در جلسه مشترک با سمن های اصفهان شرکت می کند.
استان اصفهان 300 هزار ورزشکار سازمان یافته و یکهزار و 350 باشگاه ورزشی دارد.
7150/3011/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.