به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه 140 اثر در قالب پوستر، روزنامه و عکس متن از سال 1357 و وقایع انقلاب اسلامی در رسانه ها و شهرهای مخلتف کشور به نمایش گذاشته شد.
رییس کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان درباره نمایشگاه 40 تیتر رسانه ای انقلاب اسلامی به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با هدف احیای رویدادهای سال 57 و انتقال آن به نسل امروز و معرفی ماموریت ها و اهداف انقلاب اسلامی برپا شد.
محمدرضا کشانی افزود: در این نمایشگاه آرشیو مطبوعات سال 57 و اوائل انقلاب با 40 تیتر از انقلاب و حدود یکصد عکس متن از وقایع انقلاب به نمایش درآمد.
وی خاطرنشان کرد: بریده جراید به نمایش در آمده در این نمایشگاه توسط عبدالحسین جعفری روزنامه نگار پیشکسوت اصفهان و عکس ها از آرشیو کتابخانه مرکزی اصفهان و انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، جمع آوری شده است.
کشانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه هر ساله از سال 1387 با عنوان صدای انقلاب در اصفهان برپا می شد، گفت: در کنار نمایشگاه 40 تیتر رسانه ای، نمایشگاه موضوعی کتاب انقلاب اسلامی نیز در کتابخانه مرکزی با عرضه 200 عنوان کتاب برپا شده است.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه 40 تیتر رسانه ای انقلاب اسلامی از ۱۳ تا ۱۸ بهمن در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان از ساعت ۹ تا 18:30 برپاست.
3011/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.