به گزارش ایرنا، علی بختیار روز جمعه در آیین گرامیداشت یوم الله 12 بهمن در جوار گلزار شهدای گلپایگان افزود: به برکت خون مقدس شهدای والامقام و با کار و تلاش قشرهای مردم، اندیشمندان و جوانان در چهل سالگی انقلاب اسلامی در بخش های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، پزشکی، فن آوری هسته ای، موشکی، نظامی، نانو و دیگر عرصه به دستاوردهای مهمی رسید و مستقل ترین کشور جهان محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: در سال 57 ، 25 میلیون متر مکعب گاز در کشور تولید می شد و اکنون بیش از 700 میلیون متر مکعب که بخش اعظم آن توسط پیمانکاران داخلی و در میادین مشترک مثل پارس جنوبی استخراج می شود و در تولید بنزین نه تنها با پالایشگاه 360 هزار بشکه ای ستاره خلیج فارس به خودکفایی رسیده ایم بلکه آماده صادرات هستیم.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وحدت و همدلی همگانی و تبعیت از رهنمود های رهبر معظم انقلاب، کشور گام به گام به پیش می رود، افزود: در این برهه تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن نمی تواند مانع پیشرفت کشور شود.
بختیار با بیان اینکه توانمندی در عرصه اقتصادی باید سرلوحه کار همه مسوولان باشد بر لزوم حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، آیین بزرگداشت یوم الله 12 بهمن امروز جمعه در جوار گلزار شهدای گلپایگان، با گلباران تمثال مبارک حضرت امام(ره)، اجرای سرودهای دسته جمعی و انقلابی نونهالان، نوجوانان و جوانان، رژه خودرویی تاکسیرانی، اجرای برنامه های ورزشی و سایر برنامه های متنوع برگزار شد.
برنامه دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیش از 80 عنوان برنامه شاخص و متنوع فرهنگی و اجتماعی در شهرستان گلپایگان آغاز شد.
شهرستان گلپایگان با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6026//7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.