رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان در حاشیه بهره برداری این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت : کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه با زیربنای هشت هزار و 500 مترمربع از جمله این طرح هاست که با 124 میلیارد و 340 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و منابع داخلی به اجرا درآمد.
ابراهیم کوچکی افزود: کلینیک دانشکده دندانپزشکی با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع و 55 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی و داخلی راه اندازی شد.
وی بیان کرد: خوابگاه دانشجویی محتشم کاشانی که 250 نفر ظرفیت دارد با زیربنای چهار هزار و 250 مترمربع و اعتبار ملی 63 میلیارد ریالی ساخته شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: مجتمع آموزشی و پژوهشی زنده یاد فرقانی با زیربنای سه هزار و 200 مترمربع با اعتبار 60 میلیارد ریالی از محل منابع ملی، داخلی و کمک خیرین اجرا شده است.
به گزارش ایرنا، سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود با حضور در یادمان شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان و بازدید از طرح ساخت بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) از دیگر برنامه های سعید نمکی در سفری یکروزه به کاشان است.
6136/8123/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.