مجید حججی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : احداث راه روستایی، راه اندازی خانه‌ های ورزش روستایی، خدمات مدیریت شهری، اصلاح شبکه‌ های آبرسانی، کشاورزی و دامپروری، مخابراتی، برق رسانی و توسعه اماکن مذهبی از جمله این طرحهاست.
وی بیان کرد : طرح های اقتصادی با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات بانکی و خدماتی و اجرایی با اعتبارات محلی و استانی اجرا شده است.
وی با بیان اینکه از مجموع این طرح ها 58 مورد در بخش کشاورزی، دامداری، آبزیان و دامپروری است، تصریح کرد: برای اجرای این فعالیت های اقتصادی و تولیدی و با صرف 192 میلیارد ریال زمینه اشتغال 300 نفر را فراهم شده است.
فرماندار تیران و کرون احداث گلخانه، راه اندازی مرکز پرورش دام و طیور و آبزیان، تولید گیاهان دارویی، اجرای طرح های آبرسانی کشاورزی و تولید قارچ را از مهمترین طرح های بخش کشاورزی اعلام و اضافه کرد : توسعه کشاورزی و افزایش تولید در این حوزه محور توسعه اقتصادی این منطقه است.
وی اضافه کرد: تیران و کرون یکی از مهمترین شهرستان های استان اصفهان در توسعه فضای گلخانه ای و فعالیت های نوین کشاورزی است که بیشترین شمار طرح ها را در این بخش دارد.
حججی همچنین به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: هزار برنامه فرهنگی، ورزشی، قرآنی، اجتماعی و جشن همزمان با دهه فجر توسط تشکل های مردم نهاد، ادارات دولتی و اقشار مختلف برگزار می شود که تبیین دستاوردهای انقلاب و ایجاد شور و نشاط اجتماعی رویکرد این فعالیت هاست.
برنامه های دهه فجر امسال به دلیل چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت ویژه و با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار می شود.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرارداد.
/6026/7131
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.