امیرحسین ستوده فر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این برنامه ها در قالب جشن ها، جشنواره ها، همایش های تجلیل و تقدیر و نمایشگاه های متعدد در شهر است که با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، کانون های فرهنگی، هیات ها و سازمان های مردم نهاد انجام می شود.
به گفته او تمامی فرهنگسراهای محلی و مناطق جشن هایی با نام «چهل ستون امید» برگزار می کنند که هدف از آن ایجاد اوقات شاد و با نشاطی را برای مردم است.
دبیر اجرایی ویژه برنامه های دهه فجر تاکید کرد که سعی شده تمامی اقشار و رده های مختلف سنی به صورت عادلانه و برابر در برنامه های دهه فجر از جمله مسابقات و برنامه های هنری شرکت کنند.
وی اضافه کرد: اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی، برگزاری تورهای گردشگری در گلستان شهدا، تجلیل از 40 بانوی نام آور فعال در عرصه انقلاب، تجلیل از خانواده شهدا و تجلیل از چهل نفر از مادران شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و یادواره شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های این ایام است.
دبیر اجرایی ویژه برنامه های دهه فجر به برنامه های تخصصی مرتبط با انقلاب اشاره و تصریح کرد: از جمله این همایش ها، همایش بررسی نقش بازار اصفهان در انقلاب است که در قالب برنامه ای فرهنگی هنری از سوی عصارخانه شاهی برگزار خواهد شد.
ستوده فر به فضاسازی شهری با المان های مرتبط با انقلاب اشاره کرد و افزود: نمادهایی مرتبط با پیروزی انقلاب با نام «چهل ستون انقلاب» در میادین و چهارراه ها نصب می شود تا بیش از گذشته این ایام را در ذهن شهروندان تداعی کند.
ستوده فر خاطرنشان کرد: جشنواره های دانش آموزی با همکاری اداره آموزش و پرورش با رویکردهای علمی و هنری جزو دیگر برنامه های امسال است.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.