به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرتیپ پاسدار علی شادمانی در حاشیه مرحله پایانی رزمایش بزرگ اقتدار 97 نزاجا در خصوص عملکرد یگان‌های زرهی نیروی زمینی ارتش افزود: به طور کلی قدرت و اقتدار در نیروهای زمینی در مرحله نخست مربوط به یگان‌های زرهی است که می‌توانند با توجه به نوع ساختار حفاظت شده، سرعت عمل و قدرت آتش مناسبی که دارند عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش بگذارد به شرط آنکه خدمه ها اعم از فرمانده، راننده و عنصر آتش مهارت کافی را داشته باشند.
وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در این رزمایش عزم خود را جزم کرد تا از حداکثر قدرت زرهی خود استفاده کند و بحمدالله با طرح ریزی عملیاتی خوبی که صورت گرفته شد امروز آهنگ حرکت مناسب و هماهنگی خوبی را در اجرای عملیات از سوی تیپ زرهی شاهد بودیم.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا اظهار داشت: امروز نیروی زمینی قدرت آتش خوبی را تا این لحظه به نمایش گذاشت.
رزمایش بزرگ اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش با آرایش عملیاتی یگان های مختلف این نیرو صبح جمعه با رمز یا اعلام رمز یا زهرا (س) در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.
در این رزمایش که با هدف ارزیابی تغییر جدید ساختار نیروی زمینی ارتش و به مدت دو روز برگزار می شود، افزون بر 12 هزار نیروی هجومی با تاکتیک‌های نوین آفندی ماموریت خود را اجرا می کنند.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.