به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ، میر سرتیپ نوذر نعمتی سخنگوی رزمایش اقتدار 97 افزود: در مرحله نخست از روز پایانی رزمایش اقتدار 97 نزاجا، توپخانه های ثابت و متحرک نیروی زمینی ارتش با حجم وسیع در کالیبرهای مختلف مواضع دشمن را از فواصل بین 10 تا 30 کیلومتری با شلیک گلوله های هوشمند و نقطه زن مورد اصابت قرار می دهند.
وی ادامه داد: در مرحله دوم این رزمایش، یگان های زرهی و پیاده مکانیزه، با انجام عملیات هجومی و تک هماهنگ شده به سمت دشمن، مواضع و تجهیزات آنها را منهدم می سازند.
امیر سرتیپ نعمتی یادآور شد: اجرای عملیات تعاقب و انهدام کامل استحکامات دشمن، از جمله برنامه های مرحله نهایی رزمایش اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش خواهد بود.
سخنگوی رزمایش 97 نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: همزمان با انجام رزمایش، بالگردهای هجومی هوانیروز با حضور در منطقه، علاوه بر عملیات شناسایی، با اجرای آتش سنگین بر مواضع دشمن، از یکان های زرهی پشتیبانی خواهند کرد .
رزمایش بزرگ اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش با آرایش عملیاتی یگان های مختلف این نیرو صبح جمعه با رمز یا اعلام رمز یا زهرا (س) در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.
در این رزمایش که با هدف ارزیابی تغییر جدید ساختار نیروی زمینی ارتش و به مدت دو روز برگزار می شود، افزون بر 12 هزار نیروی هجومی با تاکتیک‌های نوین آفندی ماموریت خود را اجرا می کنند.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.