به گزارش ایرنا و به نقل روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی روز جمعه اظهارداشت: در این رزمایش توان تحرک و جا به جایی سریع یگان های این نیرو که از هفت استان کشور در منطقه عمومی رزمایش واقع در نصر آباد اصفهان حضور یافته ‌اند مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی بیان کرد : دو لشکر زرهی، چهار تیپ واکنش سریع و نیروهای مخصوص، گروه های توپخانه و دو گروه مخابراتی و جنگ های الکترونیک، گروه پهپاد با پشتیبانی آتش جنگنده‌های نیروی هوایی و هوانیروز در کمترین زمان ممکن خود را به منطقه رزمایش رساندند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: یگان‌ های پیاده، زرهی، پیاده مکانیزه، توپخانه، مهندسی رزمی، جنگال، هوابرد، یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی، هوانیروز، یگان های پهپاد، آمادگی رزمی و قدرت تهاجمی خود را در مرحله نخست رزمایش به نمایش گذاشتند.
وی اضافه کرد: شناسایی عمومی منطقه رزمایش با استفاده از هواپیماهای شناسایی نیروی هوایی ارتش و هواپیماهای بدون سرنشین نیروی زمینی از دیگر برنامه‌های مرحله نخست رزمایش اقتدار 97 بود.
امیر سرتیپ نعمتی، قدرت تحرک، جا به جایی سریع یگانها، به کارگیری تجهیزات و ادوات با تغییر رویکرد پدافندی به آفندی را از جمله اهداف رزمایش اقتدار 97 اعلام کرد.
رزمایش بزرگ اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش با آرایش عملیاتی یگان های مختلف این نیرو صبح جمعه با رمز یا اعلام رمز یا زهرا (س) در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.
در این رزمایش که با هدف ارزیابی تغییر جدید ساختار نیروی زمینی ارتش و به مدت دو روز برگزار می شود، افزون بر 12 هزار نیروی هجومی با تاکتیک‌های نوین آفندی ماموریت خود را اجرا می کنند.
2093/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.