سردار مهدی معصوم بیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امنیت در شرایطی ایجاد شده که ناامن کردن ایران هدف دائم دشمنان و رژیم‌های استکباری بوده است.
وی اضافه کرد: برقراری این امنیت 40 ساله به آسانی ممکن نشده و با رهبری هوشمندانه امام راحل، هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حمایت و پشتیبانی مردم و اقتدار نیروهای مسلح به عنوان پرچمداران نظم و امنیت در کشور، تحقق یافته است.
رییس پلیس استان اصفهان ادامه داد : بر این اساس طرحی با عنوان 40 سال امنیت پایدار با هدف نمایش اقتدار توأم با رأفت و مهربانی پلیس و خدمت رسانی مضاعف یگان‌های این فرماندهی به مردم در بهمن امسال به نمایش گذاشته می شود.
وی یکی از محورهای اصلی این طرح را تشریح سیر تحول رویکردهای نیروی انتظامی در 40 سال گذشته و بیان دستاوردها و خدمات این نیرو برای مردم برشمرد.
معصوم بیگی با بیان اینکه در این طرح تفاوت نگاه پلیس به مردم در پیش از انقلاب و پس از آن تبیین می شود ، افزود: نگاه پلیس به مردم در رژیم طاغوت نگاه مخدوم و خادم بود ولی امروز رویکرد نیروی انتظامی، خدمتگزاری بی منت به مردم است.
وی محور بعدی این طرح را نمایش چهره یک پلیس خدمتگزار دلسوز همراه با اقتدار و قدرت و در تراز انقلاب اسلامی ذکر و اضافه کرد: در این طرح تلاش می‌ شود تا ماموران بتوانند با رافت و مهربانی بیشتر از کار مردم گره گشایی و به صورت مضاعف تر به مردم خدمات ارائه کنند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان یادآور شد: در این زمینه طرح‌ها و عملیات‌ های ویژه‌ای طراحی شده و ماموران پلیس با قدرت تمام با مجرمان، متخلفان و برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد می‌کنند تا زمینه ارتقای احساس امنیت بیشتر مردم فراهم شود.
وی، نیروی انتظامی را یک نیروی مردمی، انقلابی‌ و ارزشی عنوان کرد و گفت: امروز نیروی انتظامی الگوی جدیدی را به جهان ارائه داده و نشان داده که پلیس هم می‌تواند خدمتگزاری مهربان و دلسوز برای مردم و هم نیرویی مقتدر و آهنین در برابر مجرمان و قانون‌شکنان باشد.
سردار معصوم بیگی، مردمی شدن پلیس را یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: پلیس اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در فجر 57 تشکیل شد و با پیروی از دستورات دینی در طول 40 سالی که از عمر پربرکت انقلاب می‌گذرد، امنیت وصف ناپذیری به مردم هدیه کرده است.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.