امیر هلاکویی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا 40 باب کتابخانه بمنظور غنی کردن فضای فرهنگی مدارس مناطق محروم استان افتتاح می شود.
وی همچنین به برپایی 40 نشست تخصصی کتابخوان به همراه مسابقه ای با موضوع انقلاب اسلامی درایام دهه فجر در کتابخانه های عمومی استان اشاره کرد.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی اصفهان، برگزاری ویژه برنامه نمایشنامه خوانی با عنوان وقت انقلاب در کتابخانه های مناطق محروم و برنامه بررسی سه دهه ادبیات دفاع مقدس در قالب شعر، داستان و ادبیات در شهرستان های فلاورجان و خمینی شهر را از دیگر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد برشمرد.
وی یادآور شد: در صورت تجهیز و تکمیل، هشت باب کتابخانه در شهرهای سروستان، خمینی آباد و قصر چم شهرضا، تیرانچی و الیادران خمینی شهر، آران و بیدگل، ایمانشهر فلاورجان و سده لنجان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
هلاکویی یادآور شد : همچنین در بیشتر کتابخانه های عمومی اصفهان برنامه های خاطره گویی با حضور پیشکسوتان انقلاب با هدف یادآوری ایثارگری های صورت گرفته برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در تمامی کتابخانه های عمومی اصفهان نیز بازنمایی کتابهای با موضوع انقلاب اسلامی صورت می گیرد تا اعضا و مراجعه کنندگان به راحتی به این کتاب ها دسترسی داشته باشند.
سرپرست کتابخانه های عمومی اصفهان، برگزاری برنامه قصه گویی با موضوع انقلاب اسلامی و زندگینامه امام راحل را از دیگر برنامه های مهم کتابخانه های عمومی اصفهان بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.
هم اکنون 180 باب کتابخانه نهادی و 120 کتابخانه مشارکتی با فضایی معادل یکهزار و 300 مترمربع و 220 هزار نفر عضو در استان اصفهان فعال است.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.