به گزارش ایرنا، رضا صفری روز یکشنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ابوذر افزود : جشنواره ابوذر امسال از نظر کمی و کیفی بهتر و پربارتر از دوره‌های قبل برگزار شد.
وی اظهارداشت : امسال بیش از ۶۰۰ اثر از ۴۷ رسانه به دبیرخانه این جشنواره رسید و نزدیک به ۱۰۰ نفر از اصحاب رسانه شرکت کردند.
وی با اشاره به نامگذاری این جشنواره بنام 'ابوذر' گفت: صداقت، راستگویی،عدالت خواهی و دفاع از حریم امامت و ولایت از مهمترین ویژگی های ارزشمند شخصیت حضرت ابوذر است که بر کسی پوشیده نیست.
رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید خصوصیات و ویژگی‌های حضرت ابوذر را الگو و سرمشق رفتاری و کرداری خود قرار دهند.
صفری اظهارداشت: امروز ما برای فعالیت و نقش آفرینی در جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی، باید ابوذرهای زمانه خود باشیم.
به گفته وی هدف از برگزاری چهارمین جشنواره ابوذر این است که رسانه ها راستگویی و دفاع از مظلومان و مستضعفان و همچنین عدالت خواهی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ادامه داد : امروز دو عنصر دفاع از حریم ولایت و امامت، عدالت خواهی و دفاع از مظلومان و مستضعفان در داخل و خارج از مرزها گمشده ما در عرصه رسانه است.
وی با بیان این که همه ما باید جانانه از این عناصر دفاع کنیم، افزود: امروز اگر امپراطوری رسانه ای دنیا با تمام قوا در جنگ نامتقارن رسانه ای تلاش می کنند تا داشته های انقلاب ما را به نداشته ها و ضعف تبدیل کنند، وظیفه ما بعنوان رسانه های داخلی این است که پا در میدان گذاشته و در مقابل آنها سینه سپر کنیم.
صفری با اشاره به این که امروز مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی در جنگ رسانه‌ای امپراطوری غرب گرفتار شده، گفت: غرب از حجاب این خبرنگار مبارز و انقلابی هراس دارد؛ اما از همین جا اعلام می کنیم که ما همه پشتیبان خبرنگاران انقلابی و همه مرضیه های هاشمی هستیم.
به گزارش ایرنا، در اختتامیه این جشنواره از خانواده شهدای رسانه افضلی، جانثاری، ولایی، شعیبی، ناجی، روان و فقیرا تجلیل به عمل آمد.
در چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری ابوذر استان اصفهان بیش از 600 اثر توسط 80شرکت کننده از این رسانه ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
این جشنواره با هدف تبیین نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی به قشرهای مختلف مردم از اخبار و واقعیت های های موجود در جامعه و همچنین بزرگداشت خانواده شهدای رسانه برگزار شد.
جشنواره ابوذر در قالب های تیتر، مصاحبه، یادداشت تحلیلی- تبیینی، گزارش خبری – تحلیلی و عکس با موضوعات گفتمان انقلاب اسلامی، امر به ‌معروف و نهی از منکر، نقش رسانه‌ها و فضای مجازی(آسیب‌شناسی، فرصت‌ها و چالش‌ها)، ایثار و شهادت، اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی و دشمن‌شناسی، ترویج فرهنگ نماز، حجاب و عفاف برگزار شد.
چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ابوذر با همت بسیج رسانه استان اصفهان برگزار شد.
7150/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.