به گزارش ایرنا، رضا لک شامگاه روز پنجشنبه پس از پیروزی هفت بر چهار تیمش مقابل حفاری اهواز اظهارداشت: تیم حفای تیم خوب و با برنامه ایتس و سالها است که در لیگ برتر فوتسال کشور حضور دارد که برای پیرزوی در دیدار با ما تلاش زیادی کرد ولی در نتیجه گیری موفق نبود.
وی با بیان اینکه تیم ما نیز بازیکنان خوب و با تجربه ای دارد، افزود: ما بازی های این تیم را خوب آنالیز کردیم و به خصوص در نیمه اول به این تیم زیاد فضا ندادریم و توانستیم خلق موقعیت کنیم.
لک افزود: در نیمه دوم بازیکنان با انگیزه ظاهر شدند و در کل توانستیم با استفاده از موقعیت های خود تیم حریف را فشار وارد کنیم و با خهفت گل پیروز این میدان باشیم.
سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان ادامه داد: توانستیم مرحله اول لیگ برتر را با صدرنشینی و پیروزی به پایان برسانیم و باید تیم خود را برای مرحله پلی اف آماده کنیم که دیدار با حفاری اهواز تمرین خوبی برای ما برای ورود به این مرحله بود.
وی تصریح کرد : مرحله پلی اف برای ما یک مقدار سخت است و خود پلی اف لیگ را تحت شعاع قرار می دهد و من مخالف این مرحله بودم که در این زمینه باید برنامه ریزی بهتر ی صورت گیرد.
وی گفت: پلی اف باید به باشگاهها،کمک کند و قتی این اقدام صورت گیرد به تمی ملی نیز کمک می شود و ما نیز چاره ای در اینباره نداریم.
لک همچنین با اشاره به صدرنشینی تیم گیتی پسند در مرحله اول رقابت های لیگ برتر با امتیاز67 امیتاز اشاره کرد و افزود: تیم گیتی پسند شایسته قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور است.
وی در پاسخ به سوالی در باره رای کمیته انضباطی درباره محرومیت گیتی پسند و اعلام نتیجه سه بر صفر به سود تیم شهروند ساری گفت: کار بد همیشه بد است و من آن را رد می کنیم و بابت آن عذرخواهی شد ولی رای که صادر می شود باید برای همه یکسان باشد و اگر در شهری دیگر چنین اتفاقی می افتد باید رای صادر شود.
وی با انتقاد از اینکه سیاسی کردن این موضوع و وود استادر یو ،شهرداری به این موضوع کار خوبی نبود خواستار حمایت همیشگی مسئولان استان از گیتی پسند تا فنیال لیک برتر فوتسال کشور شد.
به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال روز سه شنبه هفته جاری اعلام کرد: کمیته انضباطی این فدراسیون مهدی پاسبانی سرپرست تیم گیتی پسند اصفهان را به دلیل اعتراض مکرر به داور که سبب اخراج وی شد و تمرد از اجرای دستور، به 10 میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم کرد.
همچنین محمد همدانی مربی دروازبانهای تیم گیتی پسند که به رغم محرومیت از سکوی تماشاگران و درگیری لفظی با بازیکن تیم شهروند ساری سبب درگیری دو تیم شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین تیم گیتی پسند اصفهان را به دلیل ورود تماشاگرانش به زمین مسابقه، ضرب و شتم بازیکنان شهروند ساری که سبب مصدومیت سه نفر از آنان شد و به دلیل ایجاد ناامنی در مسابقه یاد شده که با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم شهروند ساری، نیمه تمام ماند، به برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر در مسابقات داخلی و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
این کمیته نتیجه دیدار یاد شده را سه بر صفر به سود تیم شهروند ساری اعلام و اضافه کرد: این رای قابل تجدید نظر است.
دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و شهروند ساری 16 دی سالجاری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه پیروزی اصفهان در حالیکه تیم شهروند ساری با نتیجه 2 بر صفر پیش بود به دلیل درگیری هواداران اصفهانی ها با بازیکنان میهمان نیمه تمام ماند.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.