حجت الله علی عسگریان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دمای هوای نقاط مختلف استان در روزهای جمعه و شنبه آینده به سردترین دما در سال جاری می رسد به طوری که دمای کلانشهر اصفهان به حدود 6 درجه سانتی گراد زیر صفر کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه در روزهای آینده دمای هوا بطور متوسط سه تا 6 درجه سانتی گراد کاهش می یابد، تصریح کرد: کمینه دمای هوا در طول شبانه روز بیشتر در حدود ساعت پنج صبح اتفاق می افتد و احتمال یخبندان در معابر و خیابان ها وجود دارد.
علی عسگریان با بیان اینکه بارش های برف و باران تا ظهر فردا پنجشنبه ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: هفته آینده، هوا سردتر خواهد شد و اطلاع رسانی لازم درباره یخبندان انجام می شود.
به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز اعلام کرد که با خروج سامانه از پنجشنبه شب کاهش محسوس دما در بیشتر مناطق استان بین 6 تا هشت درجه پیش بینی می‌شود و توده هوای سرد تا اواسط هفته آینده ماندگار خواهد بود و یخبندان انتظار می‌رود.
هوای کلانشهر اصفهان نیز برای روز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری، وزش باد شدید و بارش باران، برخی مناطق برف و طوفان لحظه‌ای و برای روز جمعه، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی شده است.
سردترین نقطه استان اصفهان در عصر چهارشنبه، چادگان و فریدونشهر با صفر درجه و گرم ترین نقطه، خور و بیابانک با 17 درجه سانتیگراد است.
شرکت گاز استان اصفهان نیز با توجه به برودت هوا اعلام کرده است که شبکه های گازرسانی سراسر کشور به هم پیوسته است بنابراین از مشترکان گاز طبیعی به ویژه بخش خانگی، خواستار توجه به مصرف بهینه و منطقی گاز هستیم.
3011/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.