به گزارش ایرنا، سید رمضان شجاعی کیاسری روز چهارشنبه در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن صدا و سیمای اصفهان، از راه دور ارسال شدن، جمعیت مخاطب و حاوی پیام بودن را از مولفه ها و خصوصیات رسانه ها دانست و افزود: روابط عمومی مغز تفکر و چشم بیدار دستگاه هاست که فعالیت ها و کارکردهای مدیر را برجسته می کند.
وی ادامه داد: بسیاری از سازمان ها عملکردهایی دارند که مردم از آن ها بی اطلاع هستند، آنچه امروز وظیفه داریم این است که به عنوان رسانه عمل کنیم.
رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور ادامه داد : چندین سال دیگر چیزی به نام صدا و سیما نداریم و هرکس در منزل خود می تواند فیلم تولید کند چون کارکرد رسانه به کمرنگی می گراید همان گونه که دیگر خبری از رادیو نیست.
وی با بیان اینکه رسانه در آینده از حیث تعدد، تنوع و کارکرد متفاوت خواهد شد و این در حالی است که ما وظیفه به روز کردن خودمان را داریم، ادامه داد: خلاقیت و ابتکار عمل و کارهای نو جهشی در فعالیت روابط عمومی هاست از این رو نمره قابل قبولی بین مردم برای دستگاه ها ثبت خواهد شد.
شجاعی کیاسری تصریح کرد : رسانه ای موفق است که مخاطب اولین خبر را از آن دریافت کند به گونه ای که آن رسانه نیاز مخاطب را هم برطرف کند.
به گفته وی امروز سرعت، صحت و دقت در خبر یک موضوع جدی است اما اکنون غیر جدی گرفته شده است.
وی تاکید کرد: کارکرد رسانه به سرعت آن است، نیاز فوری و آتی را باید روابط عمومی ها در دستور کار خود قرار دهند
مشاور وزیر کشور با بیان اینکه مدیران روابط عمومی در زمان حال یک رسانه اند و باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند، تصریح کرد: اکنون موفق ترین مدیر روابط عمومی کسی است که از ابزارها و فناوری های روز استفاده کند.
وی با بیان اینکه اگر از ابزار فضای مجازی استفاده کنیم بسیاری از اقدامات را به پیش برده ایم، افزود: امروزه نظام جمهوری اسلامی کارکرد وعملکردی دارد که روابط عمومی ها باید آن را به گوش مردم برسانند.
شجاعی کیاسری خاطرنشان کرد: در زمان حال فضای جامعه ما به نوع خبرها و واقعیت ها عکس العمل نشان می دهد، اما مسوولان باید اغنایی صحبت کرده و چارچوب و میزان و طرازی را انتخاب کنند تا نیاز مخاطب برطرف شود.
مشاور وزیر کشور به منظور حضور در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اصفان و نخستین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک به اصفهان سفر کرده است.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.