صادق جباری یکشنبه شب در جلسه نهایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان افزود: با تشکیل شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 18 کارگروه و سه ستاد فرعی برگزاری مراسم و آیین های دهه فجر97 در این شهرستان را برعهده دارند.
امام جمعه گلپایگان ادامه داد: به دلیل تهدید ها و دسیه های دشمنان علیه نظام اسلامی ایام الله دهه فجر 97 از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی کرامتی با بیان اینکه کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران در 40 سال حیات با افتخار در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی، تحقیقاتی و عمل به دستورات اسلام درخشان است بر لزوم تبیین این دستاوردها در برنامه دهه مبارک فجر تاکید کرد.
فرماندار گلپایگان با تاکید بر مردمی برگزار شدن ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان با هماهنگی و آمادگی لازم با رعایت حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اجرای باشکوه این برنامه ملی مشارکت فعال دارند.
حسین یارمحمدیان با تاکید به اینکه در جشن چهل‌سالگی انقلاب دستاوردهای نظام، دولت و عملکرد دستگاههای اجرایی اطلاع رسانی شود، افزود: بیش از 30 پروژه عمرانی نیز بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی موسوی امام جمعه شهر گلشهر گلپایگان بابیان ویژگی های انقلاب اسلامی و اهداف دشمن در کم رنگ کردن دستاوردهای نظام اسلامی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و وحدت و همدلی، امسال شاهد حضور بیشتر مردم نسبت به گذشته در آیین های دهه فجر در این خطه خواهیم بود.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی و با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6026//7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.