به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز یکشنبه در فرودگاه کاشان در جمع خبرنگاران در مورد هدف سفر خود به این شهرستان افزود: کاشان یکی از مناطق تاریخی کشور است که از ویژگی های منحصر به فردی دارد و مردم مومن و انقلابی آن همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بوده و در این راه فداکاری کردند.
وی بیان کرد: شهرستان کاشان در زمینه های گوناگون صنعتی نیز ظرفیت های خوبی دارد و یکی از مهمترین مرکزهای صنعتی کشور به شمار می رود.
معاون اول رییس جمهوری اضافه کرد: فرصتی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پیش آمد تا طرح های مهمی در بخش های آب، برق و فاضلاب در این شهرستان به بهره برداری برسد که حجم سرمایه گذاری آنها افزون بر 20 هزار میلیارد ریال است.
وی همچنین عنوان کرد: جلسه ای با مسوولان استان اصفهان به منظور بررسی مسائل و مشکلات آن خواهیم داشت و امیدواریم این سفر بتواند کمکی به سرعت بخشی در روند توسعه مردم این منطقه باشد.
به گزارش ایرنا، معاون اول رییس جمهوری با همراهی وزیر نیرو به کاشان سفر کرده است.
بهره بردار و بازدید از طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی، طرح توسعه شرکت هامون نایزه و مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کاشان از جمله برنامه های سفر جهانگیری و هیات همراه به شهرستان کاشان می باشد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.