به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر پنجشنبه شب در همایش قدردانی از قهرمانان و حامیان ورزش کاشان افزود: طرح های نیمه تمامی نیز در بین نیمی از این فضاهای ساخته شده، وجود دارد که در صورت تکمیل آنها، نسبت فضاهای ورزشی با دوران پیش از انقلاب اسلامی به 9 برابر می رسد.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان یعنی المپیک که بهترین و نخبه ترین ورزشکاران دنیا در آن شرکت می کنند، تا کنون در 16 دوره اش حضور یافته که هشت دوره پیش از انقلاب و هشت دوره نیز مربوط به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: نتیجه حضور ایران در این رقابت های المپیکی کسب 20 گردن آویز طلا، 20 نقره و 29 برنز بوده که 16 گردن آویز طلا پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به دست آمد و در واقع چهار برابر شد.
وی با بیان اینکه هیچ عرصه‌ای مانند ورزش نمی‌تواند با سرمایه گذاری کم در کوتاه مدت چندین میلیون نفر را خوشحال یا ناراحت کند، از خیرین ورزشی ساز قدردانی کرد و گفت: هم اکنون 321 طرح از سوی افراد نیکوکار در حال ساخت است که تا پایان سال 25 طرح از این میان به بهره برداری خواهد رسید.
سلطانی فر اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته با رهبری امام راحل، هدایت های رهبری فرزانه انقلاب، اراده و قدرت مردم همه سختی ها را با پیروزی پشت سر گذاشته و از این گردنه سخت ناعادلانه تاریخی که دشمن به وجود آورده نیز با توکل به خداوند سبحان و عزم مردم عبور خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: پیش از برجام همه جهان از آمریکا حمایت می کردند اما امروز جز چند کشور کوچک عربی که در معادلات قدرت نیستند، همه با ما هستند؛ در شرایطی که آمریکا نه تنها با ایران بلکه با روسیه، چین، ترکیه و اروپا نیز درگیر می باشد.
جمعی از ورزشکاران، حامیان و خیرین ورزش کاشان در ادامه این همایش با اهدای لوحی قدردانی شدند؛ این شهرستان دارای 88 قهرمان ملی می باشد.
وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر یکروزه خود به شمال استان اصفهان، با نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان دیدار و از چند طرح ورزشی در کاشان و آران و بیدگل نیز دیدن کرد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.