به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که با ورود سامانه بارشی از عصر روز گذشته اغلب نقاط استان بارانی و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش ها به صورت برف گزارش شده است.
بر اساس این اعلام ارتفاع برف در چادگان 16 سانتیمتر ، داران 12سانتیمتر، خوانسار هشت سانتیمتر، فریدونشهر پنج سانتیمتر، بوئین و میاندشت سه سانتیمترو، علویجه یک سانتیمتر گزارش شده است.
همچنین بارش باران در چادگان 13.4 میلیمتر، فریدونشهر 6.4میلیمتر، زرین شهر 12.9 میلیمتر، مبارکه 11 میلیمتر، گلپایگان 9 میلیمتر، کبوتر آباد 6.9 میلیمتر، دهاقان 9 میلیمتر، داران 6.4 ، خوانسار 4.6 میلیمتر، اصفهان 7.4 میلیمتر، سمیرم 3.4 میلیمتر، خوانسار 2.9 میلیمتر و شهرضا 4.2 میلیمتر اندازه گیری شده است.
در علویجه نیز تاکنون 1.9 میلیمتر، فرودگاه شهید بهشتی 2.8 میلیمتر، مورچه خورت 2 میلیمتر، بوئین و میاندشت 2 میلیمتر، نجف آباد 4.9 میلیمتر ورزنه 0.7 میلیمتر، اردستان 0.1 میلیمتر و نائین 0.1 میلمتر بارش ثبت شده است.
همچنین به علت بارش برف تمام مقاطع تحصیلی شهرستان چادگان و تمام مدارس روستایی شهرستان بوئین و میاندشت امروز چهارشنبه تعطیل شد.
فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز چهارشنبه در استان اصفهان ادامه دارد و از روز پنجشنبه به تدریج از استان خارج و برای روز جمعه آینده هوای پایدار در این منطقه پیش بینی می شود.
7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.