حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دو موضوع از مباحث اصلی در کشور به شمار می رود و توجه به آنها باید با دقت و حساسیت بالایی همراه باشد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به معیشت مردم و عدالت اجتماعی بیش از گذشته اهمیت داد، تصریح کرد: سبدهای حمایتی باید برای تمامی اقشار جامعه بویژه آنهایی که در روستاها و نقاط کم برخوردار زندگی می کنند درنظر گرفته شود.
وی اضافه کرد: اهمیت بیشتر به بهبود زیرساخت های آموزشی به ویژه نوسازی مدارس با توجه به اینکه در سال های اخیر شاهد بروز حوادثی بوده ایم، اهمیت بالایی دارد.
حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت: افزایش توان دفاعی و نظامی کشور که بتواند به بهترین شکل امنیت مرزهای ایران را تامین کند نیز از جمله مباحث اصلی این روزها به شمار می رود که در بودجه لحاظ شده است.
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به افزایش 50 درصدی سهم مالیات در بودجه سال 98 اظهار داشت: به دلیل اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی و مجموعه های صنعتی با درصد پایینی از ظرفیت خود کار می کنند، توانایی پرداخت مالیات های سنگین را ندارند، بنابراین باید حمایت از این چنین بنگاه های اقتصادی بیشتر شود.
وی افزایش، هماهنگی و همانندسازی در پرداخت حقوق بویژه برای مستمری بگیران را مهم ارزیابی کرد و افزود: این امر به بهبود عدالت اجتماعی می انجامد، زیرا در حال حاضر قدرت خرید مردم به دلیل گرانی اجناس کمتر شده است.
لایحه بودجه سال آتی یکهزار و 703 هزار میلیارد تومان است که از طرف دولت به مجلس ارایه شده است.
6020/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.