حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بودجه سال 98 با توجه به شرایط موجود در کشور وابستگی کمتری به نفت دارد و بیشتر بر اساس مالیات بسته شده است.
وی بیان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق در جریان کامل قرار دارند اما بازتاب کمیسیون ها نشان می دهد که بودجه در بیشتر بخش ها از جمله عمران، فرهنگ و بهداشت و درمان کم شده است.
نماینده اردستان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: این کاهش را که از جمله در بیشتر سرفصل های فرهنگی شاهدیم، می تواند آسیب هایی وارد کند که برای پیشگیری از آن تلاش می کنیم تا بودجه پیشنهادی را در مجلس با تمهیدی افزایش دهیم.
وی عنوان کرد: اعتراض ها به بودجه پیشنهادی در بخش هایی وجود دارد که از جمله می توان به بودجه اصفهان در مورد آب زاینده رود اشاره کرد که البته با توجه به تصویب تشکیل ستاد احیای زاینده رود در هیات دولت، این مساله موجب پیگیری جدی تر موضوع خواهد شد.
به گزارش ایرنا، لایحه بودجه سال 98 ‌که چهارم ماه دی از سوی رییس جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شده، بخش های کلی 'بودجه عمومی' و 'شرکت‌های دولتی، موسسات انتفاعی وابسته به دولت و بانک‌ها' را شامل می‌ شود.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.