به گزارش ایرنا، دیدار گیتی ‌پسند اصفهان و شهروند ساری در هفته بیست و چهارم لیگ برتراز ساعت 16 روز یکشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان آغاز شد و در پایان با اینکه تیم گیتی پسند اصفهان با نتیجه دو بر صفر از حریف خود عقب بود با درگیری بازیکنان و هوداران در نیمه دوم نیمه تمام ماند.
** این دیدار به صورت مستقیم از شبکه اصفهان پخش شد.
** در این دیدار در ابتدای بازی هوداران تیم گیتی پسند با لباش های زرد رنگ تیم خود را تشویق کردند.
** در این دیدار سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند به شدت در این دیدار به داور اعترض کرد و در یکی از صحنه ها توپ را به بالای سقف ورزشگاه کوبید.
** کنترل این دیدار به دلیل اعتراض بازیکنان دو تیم و هواداران چند بار از دست داور خارج شد و در بعضی صحنه ها خطا هم از چشم او دور می ماند.
** بعد ازگلزنی تیم شهروند ساری گیتی ‌پسند ها به داوری اعتراض کردند و گفتند داور باید زمان بازی را نگه می داشت.
** یکی از بازیکنان تیم فوتسال گیتی ‌پسند اصفهان در دقیقه 19 با دروازه بان شهروند ساری برخورد کرد که داور به پنالتی اعتقاد نداشت و باعث اعتراض گیتی پسند و هوداران این تیم شد.
**بین بازیکنان هر دو تیم در پایان نیمه اول درگیری ایجاد شد و با ورود هواداران گیتی‌پسند به زمین این درگیریها ادامه یافت واین بازی نیمه تمام ماند.
** در این دیدار هوداران گیتی پسند بارها به قضاوت داور این دیدار اعتراض کردند.
در شروع نیمه دوم تیم گیتی پسند اصفهان برای ادامه بازی به زمین آمد ولی بازیکنان شهروندساری به گفته مسوولانشان به دلیل عدم تامین جان بازیکنان خود حاضر به ادامه بازی نشدند.
در پایان این دیدار نیمه تمام به پایان رسید و باید منتظر رای کمیته انضباطی بود تا درباره این دیدار تصمیم گیری شود.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.