به گزارش ایرنا، سردار خسرو عروج روز پنجشنبه در مراسم نخستین سالگرد شهادت سجاد شاه‌ سنایی در گلستان شهدای اصفهان، افزود: امروز انقلاب اسلامی با پیام دینی برای جهان پیامی تازه به ارمغان آورد.
وی اظهارداشت: با مطالعه ای که در خصوص سایر نیروهای نظامی جهان داشته ام، بعد از انقلاب اسلامی در هر کشوری حتی در نیروهای نظامی نهادی که متکفل امور دینی باشد به وجود آمده است و حتی فرماندهان رژیم صهیونیستی در کنار آموزش‌ های نظامی، به سربازان خود آموزش‌ های اعتقادی می‌ دهند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد : اتصال به ریسمان الهی مهمترین پیام انقلاب اسلامی است که هر کسی به توان خودش به حبل الله المتین چنگ می‌ زند و بخشی از آن را می‌ گیرد و این یکی از پیام های توحیدی انقلاب سلامی است.
وی دمیدن روح مقاومت به دیگر کشورهای جهان را از دیگر پیام و دستاوردهای های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بررسی ها نشان می دهد در دوران دفاع مقدس در مقابل انبوه پشتیبانی ها و توان تسلیحاتی، امکاناتی، اطلاعاتی و نفرات دشمن در مجموع یک به هزار بوده ایم ولی با مقاومت پیروزی را رقم زده ایم و این نوعی معجزه است.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد : قدرت نظامی تمامی کشورهای دنیا مشخص است و به لحاظ ادوات و نیرو تمامی ارتش‌ ها دسته ‌بندی شده ولی خود غربی ‌ها اذعان می‌کنند که یک قدرت مافوق بشر پشت سر نیروهای ایران است و می‌ گویند که بارها این موضوع را امتحان کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین اخبار امروز در جهان به منطقه ما و به ویژه ایران اسلامی معطوف شده است و همه به دنبال این پیام هستند و همین پیام های فطری انقلاب اسلامی است که رئیس‌جمهور آمریکا را متحیر کرد زیرا با پدیده ای مواجه شده اند که کشته و زنده آن پیروز است.
سردار عروج محبت و انجام امور خیر را از مهمترین ویژگی های درس آموختگان انقلاب اسلامی و شهدا برشمرد و گفت: انجام کارهای خیر غیرعلنی یکی از برنامه های شهدا در دوران دفاع مقدس و پس از آن بوده که نمود آن در شهید سجاد شاه‌سنایی بسیار ذکر شده است.
شهید ' سجاد شاهسنایی ' در جریان نا آرامی های سال گذشته در کهریسنگ از توابع شهرستان نجف آباد (در 30 کیلومتری غرب اصفهان) به شهادت رسید.
6026//7134
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.