به گزارش ایرنا، سردار یداله جوانی روز پنجشنبه در گردهمایی فرهنگیان بسیجی اصفهان با موضوع تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی افزود: بزرگ‌نمایی مشکلات، نارسایی‌ها، کمبودها، بیکاری، گرانی و تورم، با هدف نا امید کردن قشر جوان جامعه و محو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی دو هدف دشمن با بهره گیری از فضای رسانه ای است.
وی با بیان این که مشکلاتی همچون بیکاری، گرانی و تورم در همه کشورهای جهان وجود دارد، اظهار داشت : نمی شود وجود اینچنین مشکلاتی را در کشور انکار کرد و تلاش برای رفع آنها وجود داشته و دارد ولی هدف دشمن از بیان این مشکلات القابی ناکارآمدی نظام اسلامی است و اینکه انقلاب اسلامی کار اشتباهی بوده است.
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه از منظر امام خمینی (ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است، افزود: امروز تبیین ارزشها و دستاوردهای نظام اسلامی متناسب یکی از رسالتهای جامعه ماست ولی باید در این زمینه مخاطب شناس بود.
وی تصریح کرد : امروز ترامپ اعتراف می کند که داعش را آمریکا ایجاد کرده و تاکنون 7 هزار میلیارد دلار در جنگ‌های خاورمیانه خرج کرده‌ و در مقابل هیچ دستاوردی نداشته‌اند در صورتی که با این هزینه می توانسته اند دوبار آمریکا را از نو ساخت.
سردار جوانی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا دچار سخت‌ ترین گرفتاری ‌های اقتصادی، فقر، محرومیت و بیکاری شده است؛ یکی از دلایل رأی آوردن ترامپ وعده خروج از سوریه و پایان جنگ ‌های این کشور در خاورمیانه بود.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش تعداد دانشگاه ‌ها، سدها و جاده‌ ها پس از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هر چند انقلاب اسلامی این خدمات را ارائه کرده است ولی هنر اصلی آن تحقق عزت، استقلال و آزادی برای مردم ایران بود.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها کشورهای تحت نفوذ خود مانند عربستان را 'گاو شیرده' لقب می دهند، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خارج کردن ملت ایران از چنگال آمریکا و محقق کردن استقلال و عزت داد برای ملت ایران بود به گونه ای که امروز ملت ایران استقلال دارد و روی پای خود ایستاده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم ‌سالاری دینی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: تفاوت رژیم پهلوی با نظام جمهوری اسلامی این بود که سرسپردگان حاکم بر ملت ایران می‌ گفتند ایرانی یک آفتابه هم نمی‌ تواند بسازد اما امام خمینی(ره) آمد تا بگوید ایرانی می‌ تواند.
وی ادامه داد : هنر جمهوری اسلامی این است که طی 40 سال فشار، تحریم، توطئه و جنگ توانست پیشرفت کند؛ مستکبران پیش از انقلاب با سر کار گذاشتن حاکمان نالایق بر مردم ایران، به مهندسان، مشاوران و طراحان بیگانه در کشور جایگاه‌ می ‌دادند.
سردار جوانی به دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رشد 20 درصدی علم ایران را در جایگاه نخست سرعت تولید علم در جهان قرار داده است به گونه ای که جمهوری اسلامی با تمام محدودیت ‌ها و فشارها نخستین ماهواره خود را با ماهواره‌بر ایرانی با موفقیت به فضا پرتاب کرد.
6026//7134
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.