**حماسه 9 دی در سایه ولایت پذیری خلق شد
حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهر خور افزود: ملت ایران با هوشمندی و حضور به موقع ، تهدیدها و فتنه ها را خنثی و هر روز بر استحکام نظام اسلامی افزوده است.
وی گفت : فتنه 88 از گزینه های دشمن برای براندازی و نفوذ بود به طوری که یقین داشتند کار نظام تمام است، اما در لحظات آخر براساس وعده الهی بینی استکبار به خاک مالیده شد و دشمنان ناکام ماندند.
خطیب جمعه خور و بیابانک هدف دشمن از ایجاد فتنه را برپایی اسلام آمریکایی در ایران برشمرد و گفت: انسجام مردم در حماسه 9 دی و بصیرت دینی آنان در سایه ولایت پذیری توطئه های دشمن را خنثی کرد.
مهدی نژاد ادامه داد: مراسم سالروز این روز باید با شکوه برگزار شود تا حضور و پاییبندی مردم به ارزشهای انقلاب برای دشمنان ثابت شود و مسئولان علاوه بر تبیین و تشریح این حماسه اقدمات لازم را برای برپایی باشکوه مراسم این روز فراهم کنند.
9860
**9 دی؛ روز میثاق امت با ولایت بود
امام جمعه داران در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: در حماسه 9 دی بصیرت انقلابی، روحیه ولایت پذیری و انسجام ملت ایران به نمایش گذاشته شد.
حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی با بیان اینکه 9 دی روز قدرت نمایی نظام اسلامی بود، افزود: در این روز، هوشیاری مردم در انتخاب حق و باطل و پایبندی آنان به ارزش های دینی توطئه دشمن را خنثی کرد.
امام جمعه داران با بیان این که استکبار جهانی سالیان درازی برای از بین بردن نظام مقدس برنامه چیده است، اظهارداشت: فتنه 88 از گزینه های دشمن برای براندازی و نفوذ بود به طوری که یقین داشتند کار نظام تمام است اما در کوتاهترین زمان ممکن با درایت و بصیرت مردم مدیریت شد.
سیاوشی افزود: پایبندی به ارزش های دینی موجب شد مردم خط قرمز خود را در رویاویی با دشمن بشناسند و فارغ از خط و مرزهای سیاسی پاسخ قاطع و دندان شکنی به حرمت شکنان و فتنه گران داخلی بدهند.
امام جمعه داران به رحلت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی اشاره کرد و افزود: ایشان مبارزی خستگی نا پذیر و عالمی برجسته بودند که یک لحظه از حمایت ولایت کوتاه نیامد.
9861
**عراقی ها به دست خودشان نیروهای آمریکایی را بیرون کنند
امام جمعه سمیرم گفت: عراقی ها باید با همت و دست خودشان نیروهای آمریکایی را از خاکشان بیرون برانند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی در خطبه های این هفته نمازجمعه سمیرم در حسینیه انقلاب این شهر اظهارداشت: سفر مخفیانه دونالد ترامپ به عراق مایه بدبختی و درماندگی آمریکایی هاست.
به گفته وی آمریکا دیگر ژاندارم منطقه نیست و به اعتبار خودش هفت میلیارد دلار در عراق خرج کرده ولی مجبور است مخفیانه به عراق سفر کند و کاری هم از پیش نبرد.
وی خاطرنشان کرد: اینکه ریس جمهور آمریکا می گوید باید در عراق بمانیم دامی است که دشمن نادان خود به دست خودش پهن کرده است چرا که روز فرجام که فرا برسد عراقی ها به دست خودشان آنان را ذلیلانه از خاک کشورشان بیرون خواهند کرد.
خطیب جمعه سمیرم بیان داشت: برادران عراقی باید هوشیار باشند و بدانند طرف های غربی و آمریکا هیچ زمانی خیر و صلاح کسی را نمی خواهند و تنها به دنبال منافع خودشان با توسل به هر راه و روشی حتی توطئه و خونریزی هستند.
وی با تسلیت درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی به امت حزب الله یادآور شد: آن عالم جلیل القدر تا پایان عمر همراه ولایت و انقلاب بود و سه برادر وی نیز به دست رژیم صدام به شهادت رسیده بودند.
دهقانی ضمن گرامیداشت 9 دی هفته بصیرت و میثاق با ولایت ادامه داد: دنیا دوستی سران فتنه و حامیان آنان کار را به جایی رساند که به بهانه تقلب هر آنچه می خواستند انجام دادند اما با بصیرت و وقت شناسی مردم دیندار و رهبر معظم انقلاب راه به جایی نبردند.
7147/
** 9 دی تجلی وفاداری ملت ایران به جمهوری اسلامی است
امام جمعه گلپایگان گفت: 9 دی تجلی هوشیاری بصیرت، وفای به عهد ملت ایران به شهدای عزیز، امام خمینی(ره) ، رهبر معظم انقلاب، اصل ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی کرامتی در نماز جمعه این هفته گلپایگان در محل مصلای این شهر با اشاره به اینکه راهپیمایی 9 دی سال 88 یک حرکت جناحی و حزبی نبود، بلکه میثاق دوباره مردم با شهدا و با ولایت و رهبری بود افزود: البته حساب فتنه گران جداست و همه موظفیم در آیین های بزرگداشت این روز بزرگ که مصداق یوم الله در نظام جمهوری اسلامی است، اعم از مردم و مسوولان شرکت کنیم.
وی در ادامه به تصمیم خروج آمریکایی ها از سوریه اشاره کرد و گفت: آمریکا و حامیانش با حضور و به وجود آوردن داعش در منطقه در صدد اسلام هراسی، شیعه هراسی، ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی، شکست دادن جبهه مقاومت و نفوذ منطقه ایران بودند که با صرف هزینه گزاف به اهداف خود نرسیدند و این موضوع نشانگر شکستی دیگر برای استکبار به سرکردگی آمریکا در خاورمیانه است.
امام جمعه گلپایگان ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت و افزود: حضور گسترده مردم و مسوولان در آیین های بزرگداشت آن فقیه عالیقدر در داخل و خارج کشور نشان از محبویت انسان های خدا جو و با تقوا در بین مردم است.
/7138
**نظارت بر بازار برای پیشگیری از تخلفات موثر نیست
امام جمعه موقت تیران گفت: نظارت بر بازار برای پیشگیری از تخلفات موثر نیست و باید مسئولان نسبت به این وضع آشفته بازار تدبیر کنند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلیمن امیر کاظمی در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: با افزایش قیمت دلار قیمت اجناس بالا رفت اما با کاهش قیمت ارز تغییری در بازار رخ نداد.
وی بیان کرد: برخی از مسئولان کشور از وضعیت معیشت مردم خبری ندارند و به همین خاطر چاره اندیشی برای رفع مشکلات و معضلات ندارند و تمام توجهشان جلب زندگی شخصی خودشان است.
امام جمعه موقت تیران تصریح کرد: مردم مشکلات را تحمل کرده اند و با همه مشکلات در جنگ تحمیلی جان فشانی کردند و در صحنه های مختلف نظام از جمله حماسه 9 دی حضور پیدا کردند و فتنه را خاموش کردند.
وی ادامه داد: حضور مردم در خاموشی فتنه دشمنان را ناامید کرد که لازم است مسئولان نیز در سالروز حماسه 9 دی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت خود و تلاش برای رفع مشکلات کشور دشمنان را نا امید کنند و حماسه بیافرینند.
7131
**حضورمردم در 9 دی توطئه های فتنه انگیزان را خنثی کرد
امام جمعه نایین گفت: حضور هوشمندانه و خودجوش مردم در روز نهم دی 88 توطئه های فتنه انگیزان را خنثی کرد.
به گزارش روز ایرنا،حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی نایین افزود : فتنه گران با حضور مردم در صحنه های مختلف دیگر توان تفرقه افکنی و دشمنی در جامعه را ندارند و آحاد جامعه به خوبی از منویات شهدا و امام خمینی (ره) حراست می کنند.
وی اظهارداشت: مسئولان باید در خدمت رسانی به این مردم که همواره پای انقلاب و نظام ایستاده شب و روز نشناخته و با همه توان در پی حل مشکلات آنها باشند.
7136/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.