به گزارش ایرنا، صفر بدیع زمانی روز پنجشنبه در کمیته بانوان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات بخشداری افزود: مردم در تمام بزنگاه ها، دین خود را به انقلاب ادا کرده و همواره یاریگر نظام بوده اند.
وی اضافه کرد: در مقاطع گذشته و در زمان حاضر چنانچه قصور و کوتاهی وجود داشته همواره از سوی مسوولان بوده است.
وی به نقش کلیدی مدیران در جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: دستگاه های اجرایی با پرهیز از موازی کاری و با تکیه بر اصل وحدت و انسجام تمام توان خود را برای اجرای شایسته برنامه های دهه فجر امسال به کار بگیرند.
بدیع زمانی تصریح کرد: دشمن تصمیم به نابودی نظام گرفته و برنامه های خود برای دستیابی به این هدف شوم را به طور عملی و علنی آغاز کرده است.
معاون فرماندار فریدن جنگ اقتصادی را نمود بارز این توطئه برشمرد و افزود: در این مقطع حساس، مردم و مسوولان باید هوشیارتر و منسجم تر از همیشه حرکت کنند تا اهداف دشمن خنثی شود.
بدیع زمانی اضافه کرد : برنامه های دهه فجر باید بر مبنای ظرفیت های داخلی و بومی سازی توانمندی ها تصمیم گیری و اجرایی شود.
وی بر ضرورت انتقال درست مفاهیم و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان اشاره و خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین نقش محوری زنان در پیروزی انقلاب و سال های پس از آن در بخش های مختلف جامعه است.
بدیع زمانی بیان کرد: زنان علاوه بر نقش آفرینی محوری در خانواده و پایه ریزی ارزش ها در آن، در جامعه نیز پیشتاز و تاثیرگذار بوده اند.
بخشدار بخش زنده رود فریدن در این جلسه به پویایی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با گذشت سال های متمادی از انقلاب، شاهد آن هستیم که علاوه بر حفظ دستاوردها ابعاد نوین و ناشناخته ای از انقلاب اسلامی پدیدار می شود.
غلامعلی میرزایی خاطرنشان کرد: دقت در چینش و نحوه اجرای برنامه های گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب به دلیل تقارن با دهه فاطمیه ضروری است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فریدن از تشکیل 22 کمیته برای گرامیداشت دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد و افزود: 265 برنامه شاخص عمومی و اختصاصی برای اجرا در این دهه در نظر گرفته شده است.
عباسعلی مرشدی پوربا اشاره به درپیش بودن سالروز حماسه 9 دی، افزود: برگزاری تجمع بصیرتی، برپایی چادر سلامت، پوشش خبری و انعکاس رسانه ای و فضاسازی محیط ادارات از برنامه هایی است که برای گرامیداشت این روز اجرا خواهد شد.
شناسایی و معرفی بانوان شاخص فریدن در دهه فجر از موضوعاتی بود که در این جلسه عنوان شد.
فریدن با جمعیت بیش از 49 هزار نفر در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
6026/9861
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.