حجت الله علی عسگریان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به خروجی مدل های پیش بینی هواشناسی، آسمان استان اصفهان در 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد همراه با غبار رقیق پیش بینی می شود.
وی گفت: با ورود ابرهای بارشی از روز جمعه آینده ، هوای استان به صورت پراکنده بارانی پیش بینی می شود و سامانه بارشی روز شنبه از سمت شرق استان خارج می شود.
علی عسگریان اظهار داشت: کمینه دمای هوای اصفهان در 24 ساعت گذشته چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر 10 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای صبح امروز سه شنبه در اصفهان به سه درجه سانتیگراد زیر صفر رسید که نسبت به روز گذشته تغییری پیدا نکرده است.
وی افزود: خور و بیابانک با 16 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با 9 درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده اند.
این کارشناس برای شهر اصفهان در روز چهارشنبه (فردا) آسمانی صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی گاهی وزش باد و برای روز پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
همچنین بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ، هوای مرکز این استان و برخی شهرهای همجوار آن در 48 ساعت گذشته در شرایط ناسالم برای گرو های حساس قرار داشته است.
/7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.