به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فداء روز سه شنبه، در آیین تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم در سالن اجتماعات این ناحیه افزود : 40 سالگی نماد کامل شدن و پختگی است و امروز در آستانه این تکامل الهی و انسانی هستیم.
وی اظهارداشت : دشمنان انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه هر اقدام و توطئه ای که خواستند با تاکتیک ها و نقشه های متفاوت اجرا کردند تا این نظام مردمی را ساقط کنند.
وی خاطرنشان کرد: آنها در این سال ها گاهی حوادث و جریان های مختلفی را رقم زدند و حتی در دی ماه سال گذشته بر موج مطالبات به حق بخش هایی از مردم سوار شدند تا به گمان خودشان ما را به زمین بزنند.
جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان ادامه داد: اتاق فکر و عملیات آمریکا و استکبار در هرات افغانستان در آن زمان تشکیل شد و 12 استان کشورمان را درگیر کرد اما به حول و قوه الهی مردم با بصیرت عمل کرده و صف خودشان را از دشمنان و ضد انقلاب جدا کردند.
سردار فداء تصریح کرد: غربی ها تابستان داغی برای ما پیش بینی و تدارک دیده بودند اما امروز شاهدیم خودشان گرفتار زمستانی داغ در قلب قاره اروپا شده اند.
وی با یادآوری اینکه در رژیم دست نشانده پهلوی 6 میلیون بشکه نفت به قیمت ناچیز به غربی ها می دادیم اما امروز در شرایط تحریم یک و نیم میلیون بشکه صادر می کنیم و روی پای خود ایستاده ایم.
به گفته وی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا تصمصم داشتند نگرش مسوولان جمهوری اسلامی را نسبت به آرمان ها و انقلاب تغییر دهند که آن هم با حضور و نقش مهم رهبری خنثی شد و ناکام ماند.
جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان توطئه دیگر غربی ها را محدود کردن ایران در داخل مرزهای سرزمینی خود برشمرد و گفت: امروز شاهدیم ظرفیت جبهه مبارزه با استکبار جهانی در منطقه و جهان شکل گرفته و روز به روز قوی تر و گسترده تر می شود.
امام جمعه سمیرم گفت : بسیج و سپاه پرورش یافته انقلاب اسلامی هستند و همین دو نیروی متحد دشمنان و نقشه های آنان را زمین گیر کرده است.
حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد : بسیج و سپاه امیدی در دل دوستان ایجاد کرده و دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را ناکام و نا امید کرد است.
وی گفت: مراقب اروپای فریبکار هم باشید و مشکلات مردم را با توان داخلی حل و فصل کنید.
سرپرست فرمانداری سمیرم با تقدیر از عملکرد مردم و سپاه استان اصفهان و شهرستان سمیرم در ساحنه سقوط هواپیمای شرکت آسمان در سال گذشته افزود: حضور مردمی نیروهای امدادی ، بسیجی و همه گروه ها بویژه سپاهیان و بسیجیان قابل تقدیر بود.
محمدرضا عسگریان تاکید کرد: سپاه و بسیج در بسیاری از عرصه ها به همراه دولت فعالیت های خوبی در مسیر محرومیت زدایی و اختصاص تجهیزات درمانی و بیمارستانی برای این شهرستان داشته است.
در این آیین از سرهنگ دوم پاسدار جواد فصیحی فرمانده سابقه این نهاد قدردانی و سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سمیرم معرفی شد.
شهرستان 100 هزار نفری سمیرم با افزون بر 22 هزار بسیجی در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.