احمد بازوبندی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا هزینه تقریبی بهسازی پیست ها را بالغ بر 110 میلیاد ریال اعلام کرد و افزود: بیشتر این مجموعه ها قابلیت برگزاری مسابقات موتوسواری را دارد اما اجرای رقابت های اتومبیلرانی در آن ها به دلیل استاندارد نبودن مشکل است.
به گفته او چهار پیست در استان قابلیت برگزاری رقابت های کشوری را داراست اما با این حال مجموعه های یاد شده باز هم نیازمند استانداردسازی است.
وی ادامه داد: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی نقش جهان واقع در مجموعه بزرگ ورزشی نقش جهان در زمان حاضر جایگاه تماشاچیان و دیوارکشی مناسب ندارد، همچنین این مجموعه از لحاظ ابعاد و مساحت استاندارد نیازمند اصلاح است.
رئیس هیات موتورسورای و اتومبیلرانی استان اصفهان اضافه کرد : برای تکمیل این مجموعه بالغ بر 60 میلیارد ریال نیاز داریم، اما این مبلغ تاکنون تامین نشده است و در صورت تامین می توان آن را به یک پیست مناسب و استاندارد تبدیل کرد.
بازوبندی ورزشکاران موتورسورای و اتومبیلرانی اصفهان را توانمند دانست و گفت: وجود زیرساخت های مناسب به توسعه بیشتر رشته های مختلف این هیات می انجامد.
رئیس هیات موتورسورای و اتومبیلرانی اصفهان درباره مسابقات درگ 400 متر اصفهان به میزبانی پیست قلعه شور(حدفاصل اصفهان و شهر بهارستان) اظهارداشت: در این رقابت ها که فردا(جمعه) برگزار می شود، شرکت کنندگانی از شهرستان های اصفهان، نجف آباد، فلاورجان و شهرضا اعلام آمادگی کردند.
وی درباره رالی خانوادگی اصفهان - ابیانه و بالعکس گفت: پیش تر زمان این مسابقه 23 آذر اعلام شده بود، اما به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد و به ماه آینده موکول خواهد شد.
بازوبندی خاطرنشان کرد: قصد داریم عواید برگزاری این رالی خانوادگی را در امور خیریه صرف کنیم.
مسابقات درگ یا یک چهارم مایل در یک مسیر به طور مستقیم به طول دقیق402 متر و 25 سانتی متر انجام می شود، در این مسابقه به طور معمول دو ماشین به عنوان مسابقه دهنده شرکت می کنند.
دو خودروی شرکت کننده به طور همزمان در دو خط موازی استارت زده و بعد از طی مسیر ثبت زمان می کنند.
به طور معمول هر خودرو دو تا سه بار زمان خود را ثبت می کند و بهترین زمان آن در رتبه دهی در نظر گرفته می شود.
خودرو های شرکت کننده مطابق قوانین بر اساس حجم موتور و میزان تقویت موتور کلاس بندی می شوند و با هم به رقابت می پردازند.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.