به گزارش ایرنا، محمدابراهیم شوشتری روز چهارشنبه در همایش سالانه سراسری مدیران و مسوولان حراست استانداری اصفهان و ادارات تابعه افزود : هدف امریکا فشار حداکثری به مردم ایران و ایجاد نارضایتی در مردم است.
وی با بیان اینکه دشمنان در این زمینه با تمام ظرفیت تلاش می کنند تا مسیرهای مرتبط را مسدود و نظام ایران را با چالش مقابله با مردم مواجه کنند، اظهارداشت : دشمنان می دانند که مردم انقلاب را به وجود آوردند و علت تامه استمرار نظام، مردم هستند.
استاندار اصفهان گفت : مدیران و مسوولان حراست باید مجهز به علم روز باشند زیرا دشمنان به صورت مداوم ترفندها و نقشه های خود را تغییر می دهند.
عباس رضایی در این همایش افزود: فعالیت بخش حراست بسیار حساس است و باید طبق ضوابط و قوانین نظام و در راه تسهیل در امور مردم حرکت کند.
وی با تاکید بر اینکه باید اصل بر اعتماد گذاشته شود مگر اینکه خلاف آن ثابت شود، ادامه داد: بخشنامه ها برای حل مشکلات وضع شده اند و نه اینکه برای افراد ایجاد مشکل کنند و باید در این مسیر الگو باشیم.
استاندار اصفهان، احترام به ارباب رجوع را ضروری ذکر و اضافه کرد : مردم تشنه محبت هستند و در این رابطه کارکنان شهرداری ها مسوولیت بیشتری دارند.
رضایی با بیان اینکه در مواقعی احساس می شود که روحیه جهادی ابتدای انقلاب تا حدودی رنگ باخته است، اظهارداشت: اکنون جنگ، اقتصادی و فرهنگی است و می طلبد که با همان روحیه جهادی کارها انجام شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه قهرمان امروز کسی است که ایجاد اشتغال می کند، ادامه داد : باید دست این افراد را بوسید و مسیر را برای آنها سهل و آسان کرد.
در این گردهمایی، حسین تیزچنگ مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری اصفهان گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد.
/6026/3011
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.