مسعود تابش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مقاوم سازی بیشتر بخش های ورزشگاه نقش جهان انجام شده است و تنها یکی دو بخش دیگر روبروی جایگاه اصلی باید این نوع عملیات انجام شود.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه طبقه اول ورزشگاه نقش جهان 38 هزار صندلی دارد، اما در در دیدار روز گذشته(جمعه) سپاهان با پدیده مشهد افزون بر 40 هزار هوادار از نزدیک زردپوشان را تشویق کردند و جمعیت مازاد از راهروها و بین صندلی ها نظاره گر بازی تیم های اول و دوم جدول بودند.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان اضافه کرد: بی شک در دیدار مهم تیم ما با پرسپولیس تهران که همواره جذاب و دیدنی بوده است تماشاچیان بیشتری به ورزشگاه خواهند آمد، بنابراین استفاده از طبقه دوم برای این مسابقه ضروری است.
تابش ظرفیت کنونی طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان اصفهان را 30 هزار نفر اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی و در صورت موافقت برای دیدار یاد شده 20 هزار صندلی در اختیارهواداران قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد که برای دیدار با پرسپولیس قانون 90 به 10 درصد برای اختصاص صندلی ها به تماشاچیان میزبان و میهمان رعایت خواهد شد.
ورزشگاه نقش جهان اصفهان چهارشنبه 12 آبان 95 پس از حدود سه دهه فراز و فرود و انتظار بین نسلی با حضور معاون اول رئیس جمهوری افتتاح شد، اما از آن زمان تاکنون در دیدارهای فوتبال تنها طبقه نخست مورد استفاده فوتبالدوستان قرار می گرفت، اما در چند بازی مهم جمعیتی افزون بر ظرفیت طبقه اول در این مجموعه حضور می یافت.
برای مثال و در آخرین دیدار، مسابقه تیم های سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور ، در این مصاف حدود 40 هزار نفر از هواداران در ورزشگاه حضور یافتند.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران یکشنبه هفته آینده در این ورزشگاه برگزار می شود.
6020/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.