به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: باید حرف های خود را به گوش جهانیان برسانیم.
وی با انتقاد از کسانی که ادامه هرگونه مذاکره در مورد برجام را قبول ندارند، اظهاردشت: با کسانی که گفت و گو با اروپائیان و طرف های برجام را قبول ندارند، مخالفم و این گفت و گوها باعث شده که امروز از دنیای غرب طلبکار باشیم.
امام جمعه اصفهان بیان کرد: هدف جمهوری اسلامی ایران از تصویب برجام و مذاکره با اروپا و آمریکا لغو تحریم ها بود.
وی اظهارداشت: تحریم ها را نتوانستیم برداریم اما این مذاکره ها فوایدی هم برای ما بدنبال داشت.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد بیان کرد: اروپائی ها فهمیدند که مستقل نیستند و بدون اجازه آمریکا حق انجام هیچ کاری را ندارند.
به گفته وی سران کشورهای اروپایی اگر از آمریکا نترستند می توانیم به نتیجه مطلوبی در مذاکره ها برسیم اما آنها حاضر نیستند قراردادها و معامله های خود با آمریکا را با ایران معاوضه کنند.
امام جمعه اصفهان در ادامه با تبریک فرا رسیدن 12 آذر ماه روز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: قانون اساسی، ولایت فقیه و ایستادگی در مقابل مستکبران از ارکان انقلاب اسلامی محسوب می شوند.
وی همچنین با گرامیداشت روز دهم آذر سالروز شهادت شهید مدرس و نامگذاری آن بعنوان روز مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس امروز قابل مقایسه با مجلس آنروز نیست زیرا مجلس آنروز فقط یک روحانی شجاع و مبارز بنام ' مدرس' داشت و سایر اعضا هیچ حمایتی از وی نداشتند اما در مجلس شورای اسلامی امروز روحانیون و افراد متدین بسیاری وجود دارد.
وی با بیان این که همه آدم ها مدرس نمی شوند، گفت: خوبی انسانها نسبی است اما نمایندگان مجلس می توانند شهید مدرس را بعنوان الگوی خود قرار دهند.
7150 /6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.