به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی شهیدی روز جمعه در جمع نمازگزاران قمصر کاشان بیان کرد: انقلاب مردم با هدایت های امام راحل به پیروزی رسید، با مقام معظم رهبری تداوم یافت و تا زمانی که وحدت داریم، نباید ترس و دغدغه ای در مورد جنگ اقتصادی داشته باشیم.
وی افزود: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اما در این سال ها یک روز آرام در کشور نداشتیم و دشمن دست بردار نبوده است.
معاون رئیس جمهوری عنوان کرد: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا در این سال ها هر چه از دستشان برآمده، ضد انقلاب اسلامی به کار بستند و امروز هم جنگ اقتصادی را آغاز کردند که البته هر کشوری بود، تا کنون کمرش می شکست.
وی با اشاره به تداوم تنها 2 ساله انقلاب در کشور مصر اضافه کرد: نقش آفرینی مردم، رهبری درست و حفظ وحدت موجب شد تا دشمن در این سال ها به رغم برقراری جبهه های نا برابر ضد ایران، نتواند پیروز شود.
حجت الاسلام شهیدی یادآور شد: پول کشورهای حاشیه خلیج فارس و بروزترین تسلیحات هم نتوانست در هشت سال جنگ تحمیلی کاری کند و در نهایت صدام حسین ناچار شد تا به رئیس جمهوری آن زمان برای صلح التماس کند.
وی تصریح کرد: پیش تر از دونالد ترامپ نیز نتوانستند آن زمان در جبهه ها برابر رزمندگان ما هیچ غلطی بکنند و امروز هم از سردار قاسم سلیمانی هراس دارند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: انسان همواره در برابر آزمون های الهی قرار دارد اما در مواردی آزمون های سختی پیش می آید که باید مراقب بود و در این راستا حفظ وحدت، حضور در نماز جمعه و سرکشی به خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان پررنگ تر شود.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حفظ، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: دبیرخانه با دستور رئیس جمهوری تشکیل شده و بحث ایثار اجتماعی پیگیری می شود چرا که خارج از جبهه های نبرد نیز به این فرهنگ نیاز داریم.
حجت الاسلام شهیدی به هجمه تبلیغاتی و فرهنگی دشمن بر ضد خانواده های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و افزود: بسیاری از آنها به رغم این تبلیغ ها جزو کم برخوردارترین قشرهای جامعه هستند و در دیدارها درخواست ملاقات با مقام معظم رهبری را دارند.
وی تاکید کرد: انقلاب و مقام عظمای ولایت تمام قد مورد حمایت جانبازان و آزادگان است و ما هم وظیفه داریم به یاد این قشر نقش آفرینی باشیم که ایران امروز را مدیونشان هستیم.
به گزارش ایرنا، دیدار با یکی از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی، بازدید از امامزاده سلیمان (ع) و حضور در جمع خانواده شهدا و ایثارگران قمصر از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بخش قمصر از توابع شهرستان کاشان بود.
مردم قمصر در دوران دفاع مقدس 60 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.