مهرداد جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برخلاف سایر تیم ها، برگزاری تمرینات زودهنگام تیم هندبال اصفهان سبب شد تا با آمادگی کامل در رقابت های قهرمانی کشور حضور یابیم.
وی ادامه داد: برای رویارویی با حریفانی که همگی با قدرت پا به میدان گذشته بودند برنامه ریزی کردیم و بازیکنان اصفهان، تاکتیک های تیمی را بخوبی در زمین پیاده کردند.
سرمربی تیم هندبال ساحلی اصفهان اظهار داشت: دیدار نهایی با بوشهر با حضور تماشاچیان رقیب مسابقه ای دشوار بود، اما اتحاد تیمی زمینه غلبه بر این تیم پرقدرت را ایجاد کرد.
این مربی هندبال، اصفهان را از مناطق فعال در این رشته معرفی کرد و افزود: با سرمایه گذاری و حمایت مناسب می توان تا چندین سال از بازیکنان این شهر برای تیم های ملی در رده های مختلف استفاده کرد.
جعفری تصریح کرد: تجهیز ورزشگاه ها و حضور تماشاچیان، راهی برای توسعه این رشته ورزشی است و برای نیل به این مهم باید فدراسیون و نهادهای مرتبط برای آن برنامه ریزی ویژه کنند.
مرحله نهایی المپیاد استعدادهای برتر هندبال ساحلی کشور به میزبانی بوشهر روز گذشته(دوشنبه) برگزار شد که در دیدار فینال، تیم اصفهان 2 بر صفر بوشهر را شکست داد و قهرمان شد.
در دیدار رده بندی هم فارس 2 بر 1 مقابل همدان به پیروزی رسید و در جایگاه سوم ایستاد.
تیم همدان به عنوان پدیده مسابقات معرفی و کاپ اخلاق نیز به تیم ایلام اهدا شد.
/6027/6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.