به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان بیان کرد: برطرف کردن مشکل آب اصفهان، رونق و کسب کار را به ویژه برای کشاورزان فهیم استان که با سختی رو به رو هستند، به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: بهره گیری از تلاش های پیشین با رعایت دقیق مسائل کارشناسی و پیگیری نظر صاحبان اندیشه و سازمان های مردم نهاد برای برطرف کردن اصلی ترین مشکل این استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
استاندار اصفهان یادآور شد: برای برطرف کردن مشکل آب مدیران، استانداران پیشین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی زحمت های زیادی را متحمل شدند که همه آنها را باید ارج نهاد.
وی اضافه کرد: امید می رود که در پایان سال شرایط خوبی را از نظر بارش ها و سایر شاخص ها نیز شاهد باشیم و آب در این استان جاری و روان باشد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان نیز در این دیدار با قدردانی از هیات دولت برای گزینش استاندار جدید اصفهان گفت: پذیرش این مسئولیت خطیر و سنگین نیز قابل تقدیر است زیرا مدیریت این شرایط بحرانی و نبرد همه جانبه سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی دشوار می نماید.
آیت الله عبدالنبی نمازی افزود: مدیران در نظام توحیدی باید با اخلاص و صداقت در راه رضای خداوند متعال گام بردارند تا مشکلات برطرف شود وگرنه کشور از بین خواهد رفت.
وی یادآور شد: مقام و ریاست در نظام توحیدی وسیله ای بیش نیست و کسانی که به کمک نظام جمهوری اسلامی برخاستند، به واقع با خداوند معامله کردند چرا که پیروزی این انقلاب شکوهمند، اراده خداوند بود.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان تاکید کرد: همان گونه که پیروزی انقلاب در گرو پیوند رهبری امام راحل و قیام مردم شریف ایران بود، استمرار آن نیز با رهبری و پشتیبانی مردم میسور می شود و بر اساس این ضرورت رکن های ولایت و امت در نظام سیاسی اسلام اهمیت دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: افرادی که باورشان برطرف کردن مشکلات کشور بر اساس سازش با آمریکا است، در جبهه استکبار قرار دارند و وجودشان برای مدیریت کشور سودی ندارد.
به گزارش ایرنا، پیش از این محسن مهرعلیزاده مسئولیت استانداری اصفهان را بر عهده داشت که بر اساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان، چهارشنبه گذشته مسئولیت خود را با رای اعتماد هیات وزیران به عباس رضایی واگذار کرد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.