جواد محمدی فشارکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسان اصناف کالاهای یاد شده را در پنج انبار عمده فروش و خرده فروش شامل لوازم یدکی استوک یا دست دوم ، داروی غیرمجاز، لوازم و تجهیزات دندانپزشکی و آرایشی، هارد کامپیوتر و چراغ خودرو کشف کردند.
وی افزود: در این بازرسی ها یک واحد مسکونی در اصفهان با بیش از هزاران قطعه انواع لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی به ارزش حدود ۱۸ میلیارد ﷼ کشف و متهم پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: همچنین در بازرسی های هفته گذشته 123 هزار عدد انواع قرص، کپسول و شربت به ظن قاچاق و به ارزش یک میلیارد ریال از یک انبار تخلیه بار در اصفهان کشف و توقیف شد.
وی افزود: در این مدت یک کارتن تجهیزات دندانپزشکی به ارزش 500 میلیون ریال و یکهزار و 50 عدد لوازم آرایشی خارجی بدون مجوز بهداشتی به ارزش 320 میلیون ریال به ظن قاچاق از یک واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان کشف و برای انجام سیر مراحل قانونی توقیف شد.
محمدی فشارکی اظهار داشت: همچنین در بازرسی مشترک بازرسان این مدیریت با پلیس آگاهی اصفهان از یک واحد صنفی انبار در اصفهان 82 دستگاه هارد کامپیوتر خارجی به ظن قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال کشف و توقیف شد.
وی افزود: بازرسان مبارزه با قاچاق کالا این مدیریت همچنین در بازرسی از یک واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان 120 عدد چراغ خودرو خارجی به ظن قاچاق به ارزش 240 میلیون ریال را کشف کردند.
مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: 345 بازرس به شکل ثابت و افتخاری کار نظارت و کنترل بر اصناف و بازار استان را برعهده دارند.
7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.