به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محسن طالب پور روز دوشنبه در گردهمایی بسیجیان تیران و کرون در محل آستان مقدس امامزاده احمد(ع) این شهرستان افزود: بعضی در شرایط سخت اقتصادی به جای توجه به نیازهای جامعه دست به احتکار و خرید بیش از حد کردند که وضع اقتصادی را آشفته کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر زرهی 8 نجف اشرف با بیان اینکه باید توطئه های دشمنان را شناخت، تصریح کرد: بی دقتی ها نسبت به توطئه دشمنان باعث حرکت در مسیر دشمنان شده ومنافع ملی و انقلابی کشور را به خطر انداخته است.
وی دقت در تصمیم سازی ها توسط مسوولان را نیز مهم خواند و گفت: بعضی از تصمیم های مسوولان در رده های مختلف باعث بروز مشکل در کشور و ایجاد نا امیدی در بین مردم می شود که نیاز به دقت و آینده نگری است.
حجت الاسلام طالب پور با بیان اینکه 80 درصد از مشکلات ریشه در مسائل داخلی دارد، گفت: برای رفع مشکلات کشور به همدلی و همراهی بین همه اقشار مردم و مسوولان نیاز داریم و تخریب و تضعیف وحدت ملی اهداف دشمن را محقق می کند.
وی تقویت بنیه نظامی کشور را نیز مهم خواند و افزود: تقویت بنیه نظامی در راستای تامین امنیت است و نباید نسبت به ارتقای امکانات نظامی انتقاد کرد.
حجت الاسلام طالب پور در عین حال آینده کشور را روشن و امیدوار کننده توصیف کرد و گفت: مسوولان در سه قوه برای نظارت، ساماندهی و جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو وارد عمل شده اند که این اقدامات موثر خواهد بود.
گردهمایی بسیجیان شهرستان تیران و کرون به مناسبت پنج آذرماه روز بسیج انجام شد.
این شهرستان با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.