به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم از سری دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:20 دقیقه روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میهمان توانست تیم میزبان یعنی ذوب آهن را شکست دهد.
در ابتدای نیمه نخست این دیدار، هر دو تیم حملاتی را بر روی دروازه هم داشتند که تیم پارس جنوبی در دقیقه 20 صاحب یک ضربه پنالتی شد که توسط محمد نوری به گل رسید.
ذوبی ها که با سرمربی جدید خود علیرضا منصوریان بدنبال گرفتن نتیجه در ورزشگاه خانگی بودند، چند موقعیت خوب را از دست دادند و بازیکنان این تیم نتواستند از فرصت های بدست آمده استفاده کنند.
در اواخر نیمه نخست، میلاد فخرالدینی بازیکن ذوب آهن به محوطه جریمه پارس جنوبی نفوذ کرد و توپ را به محمدرضا حسینی هم تیمی خود رساند که شوت او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
سرانجام نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پارس جنوبی جم به پایان رسید.
نیمه دوم این دیدار با حملات تیم ذوب آهن آغاز شد که مدافعان پارس جنوبی جم، بخوبی آنها را مهار کردند.
در دقیقه 70 ذوب آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که توپ ارسالی محسن مسلمان، بی نتیجه بیرون رفت و پنج دقیقه بعد شوت قاسم حدادی فر نیز با فاصله کمی از بالای دروازه تیم میهمان گذشت.
تلاش بازیکنان ذوب آهن برای پیروزی و گرفتن تساوی در این دیدار ناکام ماند و بازیکنان مهدی تارتار توانستند با پیروزی یک بر صفر در این دیدار و با گرفتن سه امتیاز، اصفهان را ترک کنند.
در این دیدار قاسم حدادی فر از تیم ذوب آهن و محسن بنگر و نیما انتظاری از تیم پارس جنوبی جم، کارت زرد دریافت کردند.
در دیدار امروز برای تیم ذوب آهن با سرمربیگری علیرضا منصوریان رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، عارف غلامی، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی فر، محسن مسلمان، ادی گابریل هرناندز تعویض در دقیقه 58(رحیم زهیوی)، مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی و ماریون سیلوا به میدان رفتند.
همچنین رحمان احمدی، مجتبی لطفی، محسن بنگر، ابراهیم صالحی، حسین پور امینی، محمد نوری تعویض در دقیقه 51(مجید علیاری)، نیما انتظاری، سید محمد ستاری، روح الله سیف الهی تعویض در دقیقه 76(محمد شادکام)، شهرام گودرزی و سعید محمد فرد با هدایت مهدی تارتار، نفرات تیم پارس جنوبی جم را تشکیل می دادند.
این بازی را رضا عادل با کمک‌های اسد حاج محمدی و محمد عطایی قضاوت کرد.
/6027/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.